شمانیوز
شما نیوز

رییس کل بیمه مرکزی در آیین معارفه و تکریم مدیرعامل بیمه ایران:

بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه است

عصر امروز مراسم معارفه سید مجید بختیاری و تکریم محمد رضایی مدیرعامل پیشین و جدید بیمه ایران با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد


بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه است

به گزارش شمانیوز، دکتر سلیمانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمد رضایی مدیرعامل پیشین بیمه ایران در خصوص حل مشکلات زیان انباشته این شرکت و همکاری برای رفتن به سمت دیجیتالی شدن بیمه نامه گفت: بیمه ایران پیشانی صنعت بیمه بوده و موفقیت آن نقش موثری در جایگاه صنعت بیمه کشور دارد.

دکتر سلیمانی، افزود: بیمه ایران در پانزده ماه گذشته اقدامات خوبی در خصوص حل مشکلات ذخایر مالی و ساختار مالی انجام داده است که بیانگر تلاش های مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت است.

وی با اشاره به بیش از ۳۰ تقاضا برای تاسیس شرکت بیمه گفت: صنعت بیمه در آینده از رشد خوبی برخوردار خواهد بود و اقبال سرمایه‌گذاران و بیمه‌گذاران به این حوزه بیشتر خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی در ادامه گفت: هنوز ظرفیت های بالقوه زیادی در صنعت بیمه مغفول مانده که پرداختن به آنها در تغییر جایگاه بیمه در کشور بسیار موثر خواهد بود و فضای رقابتی بیشتری را برای شرکت های بیمه ایجاد می کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بانک سرمایه انسانی زبده موجود در بیمه ایران و همسو بودن آن با اهداف دولت، انتظار ما از این شرکت به مراتب بیشتر از سایر شرکت های بیمه است و امیدواریم با مدیریت جدید بتواند گام های موثری در گسترش صنعت بیمه و سوق به سمت دیجیتالی نمودن بیمه ها بردارد.

شایان ذکر است، در این مراسم از زحمات محمد رضایی مدیرعامل پیشین بیمه ایران تقدیر شد و برای مجید بختیاری به عنوان سکاندار جدید این شرکت آرزوی موفقیت شد.

 

 

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied