شمانیوز
شما نیوز

مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر:

گل‌گهر یک امانت ملی است

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز در محل سالن پردیس امید شرکت گل‌گهر برگزار شد.

گل‌گهر یک امانت ملی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این مراسم با حضور مهندس جعفری معاون وزیر و رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، امام‌جمعه سیرجان، نماینده مردم شریف سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه سیرجان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران عامل و اعضا هیئت‌مدیره شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر برگزار شد.

مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سخنانی با اشاره به اینکه؛ امروز این مجموعه در زنجیره تولید فولاد کشور حرف برای گفتن دارد، گفت: امیدوارم در کنار هیئت‌مدیره شرکت، بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت بخش معدن گام برداریم، چراکه گل‌گهر را یک امانت ملی می‌دانیم.

وی، توسعه پایدار را مهم‌ترین هدف گل‌گهر دانست و افزود: این شرکت در چارچوب برنامه‌ریزی‌های فنی و استراتژیک در حرکت است و باید نقش خود در زنجیره فولاد را به‌خوبی ایفا کند.

مهندس عتیقی، ضمن تشکر از وزیر صمت، سهامداران و هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر برای انتخاب وی به‌عنوان‌ مدیرعامل گفت: امروز با توجه به تولیدات انجام‌شده در مجموعه، نیازمند نگاه هلدینگی در مدیریت شرکت هستیم و چشم‌انداز گل‌گهر و شرکت‌های منطقه، چشم‌انداز صنعت فولاد کشور است.

 

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied