شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گل‌گهر:

گل‌گهر در تحولات فولاد نقش‌آفرین است

مهندس جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با توجه به فعالیت ۲ ساله خود در شرکت گل‌گهر گفت: بنده در این دو سال سعی بر امانت‌داری داشتم. شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نقش بیش از ٣٠ درصدی در زنجیره فولاد کشور دارد و رشد تولید در این بنگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

گل‌گهر در تحولات فولاد نقش‌آفرین است

به گزارش شمانیوز، مهندس جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با توجه به فعالیت ۲ ساله خود در شرکت گل‌گهر گفت: بنده در این دو سال سعی بر امانت‌داری داشتم. شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نقش بیش از ٣٠ درصدی در زنجیره فولاد کشور دارد و رشد تولید در این بنگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این مراسم، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر و رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو، با اشاره به اثرگذاری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در زنجیره اقتصادی کشور گفت: سازمان ایمیدرو همواره از مجموعه گل‌گهر حمایت خواهد کرد، زیرا حاصل این حمایت‌ها، توسعه فعالیت‌های معدنی و رشد اقتصادی برای کشور است.

جعفری با اشاره به اینکه گل‌گهر یکی از نقش‌آفرینان مهم در زنجیره فولاد کشور است، افزود: به توسعه زیرساخت‌ها باید توجه ویژه داشت، چراکه امروز بسیاری از نگرانی‌ها برای توسعه صنعت با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در زیرساخت‌ها برطرف شده است.

2M0A1872

منبع: روابط عمومی شرکت گل گهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied