شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز جمعه 99/11/03 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز جمعه 99/11/03 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز جمعه 99/11/03 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز جمعه 99/11/03 + تغییرات

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

 

قیمت طلا مجدد میلیونی شد// 3 بهمن

درحالی که همزمان با افت کاهش قیمت دلار، قیمت هر گرم طلا تا زیر یک میلیون تومان هم ارزان شده بود، در پایان هفته اخیر، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با نرخ یک میلیون و ۳۵ هزار معامله شد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۱ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان، نیم‌سکه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

 

 

قیمت طلای 18 عیار // 3 بهمن

 

قیمت طلا امروز پنج شنبه 3 بهمن 98 اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت 499 هزار 400 تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار 665 هزار 800 تومان رسید و همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1,555.39 دلار به فروش می رسد. 

گفتنی است، قیمت طلای دست دوم به 493 هزار 50 تومان به فروش می رسد.

قیمت طلا امروز پنج شنبه 3 بهمن 98 اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت 499 هزار 400 تومان رسید که نسبت به روز گذشته با افزایش رو به رو بود.

 

 

 

قیمت دلار و یورو // 3 بهمن

درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا به دلیل امیدواری‌ها برای کاهش تحریم‌ها، قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما دیروز قیمت دلار نسبت به چهارشنبه حدود هزار تومان گران شد. اما در ادامه چه خواهد شد؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای بازار ارز هستند؟ در زیر ۱۰ خبر احتمالا مهم برای آینده دلار را می‌توانید بخوانید:

ـ با برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، دولت جو بایدن رسما کار خود را آغاز کرد.

ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان فصل پاییز حجم سرمایه گذاری در کشور نسبت به مدت میانگین سال ۹۸ بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

ـ سند ترتیبات مالی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیاواقیانوسیه دیروز از سوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بانکوک و آرمیدا سالسیا آلیسجابانا، دبیر اجرایی اسکاپ به نمایندگی از دبیرکل سازمان ملل متحد امضا شد.

ـ معاون برنامه‌ریزی وزارت بهداشت از دریافت وام بانک جهانی و خرید تجهیزات پزشکی (سی تی اسکن) از این محل خبر داده و گفته که این اتفاق از سال ۲۰۰۵ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

ـ پنجشنبه اخیر دو انفجار در بغداد رخ داد که برخی منابع خبری عراق به نقل از یک منبع امنیتی عراقی از افزایش آمار تلفات این دو انفجار به۲۱ کشته و ۴۴ زخمی خبر داده‌اند.

ـ رئیس جمهور با بیان اینکه دنیا نیازمند به نفت و گاز ایران است، گفت: شما امروز را نبینید که چند سال ما را در فشار و تحریم گذاشتند، بالاخره جهان و منطقه به نفت و گاز ایران آن هم با جایگاهی که ایران دارد نیازمند است.

ـ وزیر نفت در خصوص روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و اثر آن بر فروش نفت ایران گفت: باید چند روزی صبر کنیم. بیژن زنگنه همچنین گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ گاز سوزاندنی در کشور نخواهیم داشت؛ ریل‌گذاری خوبی در این زمینه انجام شده و حتی بخش بسیار سنگین مسیر طی شده است.

ـ رئیس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی می‌گوید که دلارهای بلوکه شده تا پایان سال از کره جنوبی آزاد می‌شود؛ این در حالی است که به گفته دبیر کل اتاق مشترک ایران و کره جنوبی ۸۰ درصد شرکت‌هایی که عضو اتاق بودند، مبادلاتشان با کره جنوبی قطع و بیشتر مبادلات تجاری متوقف شده است.

ـ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نرخ ارز در لایحه بودجه سال آینده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است و امیدواریم مجلس شورای اسلامی در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشد.

ـ وزیر بهداشت با بیان اینکه هفته آینده از شروع اولین فاز واکسن ساخت داخل در رازی رونمایی می‌شود، گفت: امیدوارم قبل از ۲۲ بهمن و طبق مصوبه اولویت بندی شده، واکسیناسیون را در گروه‌‌‌ها شروع کنیم.

 

 

 

 

 

قیمت سکه امامی امروز
 
قیمت سکه امامی به 10,500,000 (ده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.42 درصدی داشته است.

 

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی

 

قیمت (تومان)        مقدار تغییر           درصد تغییر          تاریخ

 

۱۰,۵۰۰,۰۰۰       ۱۵۰,۰۰۰           ۱.۴۲     16:01

 

۱۰,۳۵۰,۰۰۰       ۳۵۰,۰۰۰           ۳.۳۸     روز قبل

 

۱۰,۰۰۰,۰۰۰       ۳۰۰,۰۰۰           ۳          ۲ روز پیش

 

 

 

آخرین نرخ نیم سکه
 
نیم سکه، امروز به ۵,۷۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۵ درصدی داشته است.

 

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه

 

قیمت (تومان)        مقدار تغییر           درصد تغییر          تاریخ

 

۵,۷۰۰,۰۰۰         ۲۰۰,۰۰۰           ۳.۵       16:02

 

۵,۵۰۰,۰۰۰         ۵۰,۰۰۰ ۰.۹       روز قبل

 

۵,۴۵۰,۰۰۰         ۱۰۰,۰۰۰           ۱.۸۳     ۲ روز پیش

 

 
 
آخرین نرخ ربع سکه
 
در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر و ۳,۶۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

 

قیمت سکه گرمی امروز
 
همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۲.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۲,۲۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied