شمانیوز
شما نیوز

باهدف تقویت سلامت روانی سرمایه‌ انسانی در قشم برگزار شد؛

کارگاه شناخت و کنترل استرس‌های شغلی کارمندان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه شناخت و کنترل استرس‌های شغلی، باهدف تقویت سلامت روانی کارکنان این سازمان خبر داد.

کارگاه شناخت و کنترل استرس‌های شغلی کارمندان منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز، حمیدرضا صادقی با عنوان این مطلب اظهار داشت: ازآنجاکه شرکت در کارگاه‌ها و آموزش‌های گروهی، در محدود کردن یا اصلاح اختلال هیجانی یا رفتارهای خاص که کارکرد فرد را محدود یا مختل می‌کند، مؤثر است، کارگاه شناخت و کنترل استرس‌های شغلی توسط این مدیریت طراحی و به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: افراد مختلف برای مقابله با مشکلات روانی همچون استرس و اضطراب، واکنش‌ها و راه‌حل‌های متفاوت و خاصی نشان می‌دهند، بنابراین هدف از آموزشِ مدیریت استرس، افزایش آگاهی کارکنان سازمان برای انجام عکس‌العمل بهتر در برابر مشکلات زندگی، کاری و راه‌های مقابله با آن‌ها است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این کارگاه، سرفصل‌های آموزشی به شکل تعاملی بین مدرس و شرکت‌کنندگان برای دستیابی به راه‌حل‌های بهتر در مقابل چالش‌ها و مدیریت استرس با بهره‌گیری از آرامش احساسی آموزش داده شد.

گفتنی است، کارگاه شناخت و کنترل استرس‌های شغلی کارمندان منطقه آزاد قشم، روز شنبه چهارم بهمن‌ماه 99 با حضور کارکنان این سازمان  از تمامی معاونت‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونایی کشور، برگزار شد.

 

 

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied