شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

بانک رفاه کارگران در ایفای مسئولیت قانونی و حرفه‌ای خود از بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر ایران حمایت می‌کنند و همواره خود را در برابر افزایش قدرت خرید آنها و امکان خرید به صورت اقساط مسئول می‌داند. با تدبیر جدید بانک رفاه، دیگر بازنشستگان لازم نیست که نگران زمان واریز حقوق بازنشستگی خود باشند و با عضویت در باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از فروشگاه‌های منتخب خرید کنند.

بانک رفاه کارگران قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی که اسفندماه سال 1398 با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شده، فرصت مناسبی را برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی قرار می‌دهد تا از خدمات پیش بینی شده در این باشگاه بهره‌مند شوند، در تازه‌ترین رخداد، بانک رفاه اعلام کرده که بازنشستگان و مستمری‌بگیران عضو باشگاه سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه هزینه‌ای از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند و اقساط خریدشان توسط بانک رفاه به صورت آنلاین کسر و به حساب فروشگاه‌های فروشنده کالاها و خدمات واریز می‌شود.

راهبرد بانک رفاه به عنوان بانک سلامت‌محور و آینده‌نگر، همواره بر صیانت و احترام گذاشتن به حقوق مشتریان قرار داشته و دارد و به همین دلیل در زنجیره خدمات بانکی و اعتباری این بانک، توجه به نیازهای گروه‌های هدف و شایسته احترام از جمله بازنشستگان و مستمری‌بگیران عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی در سراسر کشور یک اولویت و ضرورت به حساب می‌آید. همین رویکرد است که بانک رفاه کارگران را بانکی متفاوت با خدمات متمایز می‌سازد و همواره این بانک تلاش می‌کند تا با شناسایی نیازها و مطالبات مشتریان هدف، خدمات ویژه‌ای را با مشارکت سازمان‌های همکار و البته سهامداران ارائه دهد.

حالا اگر شما هم بازنشسته یا مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستید که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنید، تنها کافی است یا چند کلیک ساده خودتان یا از فرزندان و نوه‌های خود بخواهید تا وارد سایت باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی به نشانی club.tamin.ir شوند. یک فرم الکترونیکی ساده طراحی شده که شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان عضو این باشگاه می‌شوید.

از ثبت‌نام تا خرید با چند کلیک

آگاهی حق مشتریان بانک رفاه کارگران است و اگر شما عضو باشگاه سازمان تامین اجتماعی شده‌اید و بازنشسته و مستمری بگیر هستید و حقوق‌تان را از بانک رفاه دریافت می‌کنید، این حق شماست که بدانید سامانه خرید اعتباری یا همان اقساطی با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه و شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای رفاه بیشتر و حمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران راه‌اندازی شده و ثبت‌نام افراد رایگان و البته آنلاین است. لازم نیست به شعب بانک رفاه یا ادارات یا کارگزاری‌های تامین اجتماعی بروید و خودتان می توانید ثبت نام کنید.

به محض اینکه ثبت‌نام کردید، می‌توانید با استفاده از تلفن همراه ثبت نام شده در کلیه فروشگاه‌های طرف قرار داد به صورت اعتباری و اقساطی کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما با خیال راحت از فروشگاه‌های طرف‌ قرارداد که نام و نشانی آنها در سایت باشگاه تامین اجتماعی قرار دارد، خرید می‌کنید و قسط شما از سوی بانک رفاه از حساب‌تان به حساب فروشگاه پرداخت می‌شود.

اعتبار شما به شما قدرت می‌دهد

دیگر لازم نیست که برای خرید کالاهای روزمره خود منتظر دریافت حقوق باشید یا اینکه بخواهید از دیگری قرض بگیرید. اعتبار شماست که به شما بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی قدرت خرید ویژه می‌دهد و بانک رفاه در کنار شماست و همین که عضو باشگاه تامین اجتماعی باشید و حقوق‌تان را از بانک رفاه دریافت می‌کنید، کافی است تا کالای خود را خریداری کرده و به منزل بروید، اقساط آن بر اساس فرآیند اعتبارسنجی مشتریان و البته قرارداد بین سازمان تامین اجتماعی و فروشگاه‌های طرف قرارداد، از حساب شما کسر می‌شود.

هر ماه و همیشه می‌توانید میزان اعتبار خود را آنلاین مشاهده کنید و با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد بر اساس میزان اعتبار خود، سبد خریدتان را پر کنید و وقتی پای صندوق می‌روید، شماره همراه خود را اعلام و رمز یکبارمصرفی که بانک رفاه برای‌تان ارسال می‌کند را به فروشگاه بگویید. همه اطلاعات خرید شما، از جمله سوابق و جزییات کالاهای خریداری شده، سررسید اقساط، گزارش‌های مالی و مانده اعتبار شما آنلاین در اختیار شماست.

فرصتی کم‌نظیر برای بیش از 3 میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی که می‌توانند با عضویت در باشگاه تامین اجتماعی از خدمات خرید اقساطی و اعتباری ویژه بهره‌ ببرند.

خدمات ویژه بانک رفاه کارگران به جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی محدود به خرید اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد نمی‌شود و آنها می‌توانند برای اطلاع از خدمات متنوع و کم‌نظیر و اختصاصی بانک رفاه بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری باشد، به صورت آنلاین از جزییات بیشتر این خدمات در وب‌سایت بانک رفاه اطلاع کسب کنند.

 

منبع: پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا شهری

    بسیار عالی خیلی هم خوب