شمانیوز
شما نیوز

اقدام فوری بیمه معلم جهت پرداخت خسارت معلمان آسیب‌دیده خوزستانی

شرکت بیمه معلم در پی حادثه دلخراش آتش سوزی در کانکس معلمان خوزستانی، ضمن ابراز همدردی در اقدامی فوری پرداخت خسارت زیان‌دیدگان را در دستور کار قرار داد.

اقدام فوری بیمه معلم جهت پرداخت خسارت معلمان آسیب‌دیده خوزستانی

 پریسا ملکی مدیر شعبه استان خوزستان بیمه معلم، ضمن پیگیری‌های انجام‌شده و همدردی با معلمان آسیب‌دیده که در راه خدمت دچار حادثه ناگوار شدند، ارزیابی و پرداخت خسارت با سرعت عملیاتی شده است. بر اساس این گزارش، اگرچه ارزیابی و بررسی این حوادث بازه زمانی بیشتری می‌طلبد اما شرکت بیمه معلم در راستای همراهی با آسیب‌دیدگان که از قشر شریف آموزش و پرورش هستند، با سرعت بخشیدن به مراحل ارزیابی و بررسی میزان خسارت پرداختی، چک خسارت را به معلمان آسیب‌دیده تقدیم می‌کند.

لازم بذکر است، از سه معلمی که در کانکس دچار حادثه شدند دو نفر آنها تحت پوشش بیمه بودند، اما شرکت بیمه معلم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین ضرورت همدلی با جامعه شریف فرهنگیان، نفر سوم را نیز در پرداخت خسارت لحاظ کرد.

گفتنی است با تصویب هیئت مدیره بیمه معلم، مقرر شد که در این منطقه مدرسه‌ای احداث شود تا بیمه معلم نیز در تحصیل آسان دانش آموزان و فعالیت بدون دغدغه معلمان، گامی هر چند کوچک بردارد.

 

منبع: روابط عمومی بیمه معلم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied