شمانیوز
شما نیوز

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی

با هدف قدردانی از پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به حساب بانک دی، مراسم اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی برگزار شد.

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی

در مراسمی که با حضور ابوالفضل رضایی، عضو هیئت عامل و معاون اعتبارات، محمود زمان زاده، عضو هیئت عامل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جمشید رحیمی، مدیر امور نظارت و بازرسی، جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی و علیرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی برگزار شد، برندگان اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ابوالفضل رضایی، عضو هیئت عامل و معاون اعتبارات بانک دی، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره دی تا دی با اشاره به اینکه این جشنواره بر اساس استراتژی افزایش سهم بازار و در راستای تکریم پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک دی طراحی شده است، گفت: جشنواره دی تا دی که در زمان مناسب، برای اهداف مناسب، با ویژگی‌های مناسب و برای حضور مناسب بانک در بازار طراحی شده است، مایه افتخار و مباهات است.

وی افزود: تحقق استراتژی توسعه بازار در شرایط کنونی لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های بانکداری الکترونیک و خدمات نوین بانکی را ایجاب می‌کند که در بانک دی برای برگزاری جشنواره دی تا دی، پس از انجام آسیب‌شناسی‌ در حوزه مهندسی ترکیب منابع و بهای تمام شده پول و هدفگذاری طرح، استراتژی نفوذ در بازار بر اساس ارائه یک بسته جذاب در قالب توسعه پایانه های فروشگاهی ارائه شد.

معاون اعتبارات بانک دی توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را یکی از نیازهای اساسی جامعه و مشتریان برشمرد و تصریح کرد: جشنواره دی در بستر توسعه بانکداری الکترونیک، یکی از ابزارهای استراتژیک بانک دی در زمینه کاهش بهای تمام شده پول است که امیدواریم با اقدامات و هدفگذاری‌های انجام شده در این مسیر بتوانیم گام موثری در راستای تحقق اهداف برداریم.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: این جشنواره شامل یک بسته جذاب مانند خدمات بیمه‌ای، تسهیلات ویژه و قرعه‌کشی جوایز ماهانه است که امیدواریم با اطلاع‌رسانی موثر همکاران شعب به مشتریان هدف و تسهیل در ارائه خدمات به پذیرندگان، بتوانیم به افزایش سهم بازار بانک دی در زمینه تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی کمک کنیم.

در ادامه این جلسه جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، با اشاره به لزوم توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش سهم بازار پایانه‌های فروشگاهی بانک دی گفت: بر اساس آمارها به ازای یک میلیون واحد تجاری موجود در کشور، حدود هشت میلیون دستگاه پوز در کشور فعال است که این مساله، دشواری فعالیت در حوزه پایانه‌های فروشگاهی و افزایش سهم بازار در این حوزه را نشان می‌دهد.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی بانک در مسیر سودآوری، سیاست توسعه فروش و نفوذ در بازارهای مشابه بر بستر تجارت الکترونیک است که با طراحی جشنواره دی تا دی گام موثری برای افزایش تراکنش‌ها و جذب و رسوب منابع ارزان قیمت برداشته‌ایم.

افتخاری، طرح ارائه شده در جشنواره دی تا دی را یک بسته جذاب و دارای مزیت‌ رقابتی ویژه در نظام بانکی دانست و تصریح کرد: پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک دی بر اساس حداقل میانگین سه ماهه حساب جاری و حداقل میانگین سه ماهه مجموع مبالغ تراکنش های ماهانه دستگاه با قرار گرفتن در یکی از سه سطح طلائی، نقره‌ای و برنزی می‌توانند از خدمات «تسهیلات مرابحه یا کارت اعتباری» و « تسهیلات سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت» و همچنین «معرفی کارکنان تحت پوشش برای دریافت کارت اعتباری و یا تسهیلات» و همچنین قرعه کشی جوایز ماهانه و پایان دوره جشنواره شرکت کنند، که مجموعه این خدمات با استقبال گسترده پذیرندگان روبرو شده است.

در ادامه این مراسم علیرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی، با اشاره به برگزاری اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی گفت: شرکت تجارت الکترونیک دی درحال ‌توسعه فعالیت‌های خود در حوزه پرداخت الکترونیک کشور است و تلاش دارد با برگزاری چنین جشنواره‌هایی بیش ‌از پیش در راستای جلب رضایت و تشویق پذیرندگان به استفاده از خدمات بانک دی گام بردارد.

سمیعی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه کمی پایانه‌های فروشگاهی، افزایش تعداد و مبلغ تراکنش‌ها و همچنین قدردانی از پذیرندگان بوده است که با همکاری واحدهای ذیربط در بانک توانستیم در مدت زمان کوتاهی از آغاز جشنواره تعداد دستگاه‌های نصب شده را از 36000 دستگاه به 39000 دستگاه افزایش دهیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از مساعدت‌های هیئت مدیره بانک دی در برگزاری این جشنواره گفت: امروز به پاس قدردانی از همراهی و اعتماد مشتریان به بانک دی، اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره دی تا دی انجام می‌شود که امیدورام با همیاری و همت تمامی همکاران شاهد تحقق اهداف جشنواره باشیم.

در پایان این مراسم، قرعه‌کشی جوایز جشنواره با حضور نمایندگان ناظر مدیریت امور نظارت و بازرسی، مدیریت امور حراست و معاونت فناوری اطلاعات بانک برگزار شد و برندگان یک جایزه 10 میلیون تومانی، ده جایزه 2 میلیون تومانی، بیست جایزه 1 میلیون تومانی و سی جایزه 200 هزار تومانی دی ماه مشخص شدند.

گفتنی است جوایز برندگان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری به حساب متصل به دستگاه کارتخوان آنها واریز می‌گردد.

 

برای اگاهی از اسامی برندگان دی ماه جشنواره اینجا کلیک کنید.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک دی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied