شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

اتمام پروژه‌های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت های زیرساختی خوبی طی سال های گذشته در نقاط مختلف جزیره قشم در زمینه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و... با هدف ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار صورت گرفته است.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شود

 

به گزارش شمانیوز ، حمید رضا مومنی در دیدار با جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم، اظهار کرد: با وجود مشکلات متعدد در حوزه اقتصادی تا امروز هیچ یک از پروژه های عمرانی و اقتصادی در منطقه آزاد قشم متوقف نشده و این موضوع نشان می دهد که می‌توان با برنامه ریزی و تخصیص هدفمند منابع، بدون وقفه پروژه‌ها را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: فرصت های بی نظیری در راستای جهش تولید و رونق اقتصاد ملی در جزیره قشم وجود دارد که با برنامه ریزی و هماهنگی و حمایت بخش های مختلف امکان بهره مندی از آنها فراهم می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های زیرساختی، تصریح کرد: طی سال های گذشته در ساخت بزرگراه ها، بهسازی جاده ها و ایمن سازی معابر عبوری سطح جزیره، در بخش های نفت و انرژی و همچنین توسعه متوازن و ایجاد اشتغال پایدار برای روستاهای جزیره قشم اقدامات خوبی انجام شده است.

به گفته مومنی؛ با برنامه ریزی صورت گرفته با قدرت و سرعت برای اتمام پروژه های نیمه تمام طی ماه های آینده تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که اجرای این طرح ها در زمینه های مختلف بتواند به ایجاد توسعه متوازن و افزایش کیفیت تمامی ساکنان جزیره کمک کند.

براساس این گزارش، جمعی از معتمدین اهل تسنن جزیره قشم نیز در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن محکوم کردن سوقصد اخیر صورت گرفته، از تلاش ها و فعالیت های عمرانی صورت گرفته جهت بهبود وضعیت زیرساخت ها و بویژه راه های سطح جزیره و ایجاد شرایط برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها، تشکر کردند.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied