شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان خواف از مدیرعامل سیمیدکو

مدیر کمیته امداد شهرستان خواف ضمن اهداء لوح سپاس به مدیرعامل محترم شرکت از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف قدردانی نمود.

تقدیر مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان خواف از مدیرعامل سیمیدکو

مدیر کمیته امداد شهرستان خواف ضمن  اهداء لوح سپاس به مدیرعامل محترم شرکت از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف قدردانی نمود.

مجتبی حیاتی مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خواف ضمن حضور در شرکت سیمیدکو و دیدار با مهندس مدنی فر و تقدیر از ایشان و کلیه پرسنل زحمتکش این شرکت، افزود:بی‌تردید، با ثابت شدنِ ارزشی بودن بحث خدمت‌رسانی، ضرورت و اهمیت آن نیز روشن‌تر می‌شود و خدمت‌گزاران را در خدمت بیشتر و بهتر، با انگیزه جلب رضایت خداوند متعال شایق‌تر و در خودسازی، تهذیب نفس و قرب الهی بهره‌مند خواهد کرد.

 درادامه مدیرعامل توسعه فراگیر سناباد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد و زنده نگه داشتن یاد معمار کبیر انقلاب، گفت: فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمت‌گزاری به مردم، به‌ویژه محرومان و نیازمندان است.

مهندس محمد مدنی فر در پایان ضمن ابراز امیدواری در خدمت رسانی بیش از پیش به مردم منطقه افزود: معیار دیگر ارزشمندی خدمت‌رسانی، حس نوع‌دوستی و خیرخواهی است. عواطف انسان دوستانه حکم می‌کند که خدمت به همنوعان، به فریاد آنان رسیدن، رفع گرفتاری آنان و شاد کردن آنان کاری بسیار پسندیده و اخلاقی است.

 

منبع: روابط عمومی سیمیدکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied