شمانیوز
شما نیوز

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به همراه مدیران ارشد این مجموعه در جریان بازدید از خطوط تولید لوازم انتخاب الکترونیک از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک و فناوری‌های تولیدی فعال در این مجموعه مطلع شدند و تفاهم‌نامه همکاری نیز میان طرفین به امضا رسید.

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه

مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در قالب بازدیدی یک روزه از کارخانجات تولید لوازم خانگی انتخاب الکترونیک بازدید کردند.


شرکت کنندگان در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای تکنولوژیک این مجموعه و فناوری‌های فعال در بخش های مختلف مجتمع تولید محصولات لوازم خانگی گروه انتخاب قرار گرفته و با روند تولید محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست در انتخاب الکترونیک، آشنا شدند.


در پایان این بازدید، نشستی مشترک میان امین منانی، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد که طی آن طرفین بر بر لزوم گسترش محور همکاری‌های اقتصادی تاکید کردند.


منانی اظهار کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان یک پیشران اقتصاد غیرنفتی در بستر نظام اقتصادی ایران همواره حمایت از مصرف‌کنندگان را در دستور کار خود داشته و در اوج تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از توسعه اقتصادی کشور در صنعت لوازم خانگی حمایت کرده است.


وی با بیان اینکه بیش از 8 هزار نفر سرمایه انسانی در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به کار هستند، افزود: ارتباط هدفمند با فعالان اقتصادی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ یک اولویت جدی برای شبکه گسترده توزیع محصولات لوازم خانگی برندهای انتخاب الکترونیک است و امیدواریم با همراهی فروشگاه رفاه بتوانیم شبکه فروش محصولات برندهای اسنوا، دوو و بست در کشور را توسعه دهیم.


مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز ضمن تاکید بر تکنولوژیک بودن محصولات و خطوط تولید انتخاب الکترونیک، نسبت به آینده این مجموعه در صنعت پیشران لوازم خانگی ابراز امیدواری کرد.


در پایان این نشست مشترک نیز تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر توسعه ظرفیت‌های شبکه توزیع و فروش محصولات برندهای انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه، از سوی طرفین به امضا رسید.



منبع: مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied