شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن و سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیام تهنیتی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

متن این پیام به شرح زیر است:

ولادت خجسته دخت نبی مکرم اسلام (ص)، روز ولادت نخستین همراه و پشتیبان ولایت، مادر اهل بیت (ع) و بزرگترین اسوه تقوا، ایمان، پاکی و اخلاص است.

مایه بسی مباهات است که در چنین روز فرخنده ای که امسال با ایام مبارک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقارن گشته است، قدردان تمامی بانوان گرامی این مرز و بوم باشیم که در نقش مادر، همسر و دختر در کمال نجابت، توانمندی و درایت به ایفای نقش های حساس خود در کانون خانواده و عرصه اجتماع پرداخته و در پیشرفت و آبادانی کشور سهیم می باشند.

بدون شک بخش عظیمی از موفقیت ها و افتخارات مجموعه بانک صنعت و معدن نیز مرهون تلاش بی شائبه و همت بلند بانوان فداکاری است که همواره دوشادوش مردان برای تحقق اهداف و برنامه های این سازمان در حمایت از کارآفرینان و صنعتگران کشور فعالیت می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و سالروز ولادت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، خدمات ارزنده و شایسته‌ تمامی بانوان به خصوص بانوان همکار در بانک صنعت و معدن را پاس داشته، توفیق و سربلندی هر چه بیشتر ایشان را از درگاه احدیت خواستارم.

 

پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied