شمانیوز
شما نیوز

انعقاد تفاهم نامه پژوهشی و فنی گهرزمین با دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

ظهر امروز جلسه ای با حضور مدیران مجموعه گهرزمین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به منظور عقد تفاهم نامه پژوهشی و فنی و با هدف ترویج و توسعه همکاری های فی مابین حوزه های صنعت و دانشگاه در سالن کنفرانس سایت گهرزمین برگزار شد.

انعقاد تفاهم نامه پژوهشی و فنی گهرزمین با دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

در این جلسه دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و همچنین ایام الله دهه فجر عنوان کرد: امروز بسترها به گونه ای فراهم شده است که می توان دانش آکادمیک با صنعت را مرتبط کرد که در نهایت به یک راهکار مناسبی دست پیدا کرد.

وی افزود: خوشبختانه ما در جایگاهی هستیم که می توانیم با طرح مسئله و تعامل مشکلات را حل کنیم. درواقع شرکت گهرزمین بعنوان یک شرکت معدنی و صنعتی و توسعه ای نیاز به همفکری با دانشگاهیان دارد.

خضری پور با اشاره به توان دانشگاه های های بومی گفت: قطعا دانشگاه ها می توانند محور اقتصادی و صنعتی باشند، ما با ایجاد تفاهم نامه های فنی و پژوهشی می توانیم ثابت کنیم که دانشگاه های بومی این توان را دارند. بی تردید می توان نسبت به توان دانشگاهیان سیرجان خوشبین بود.

عضو هیئت مدیره گهرزمین اظهار داشت: مبنای شرکت گهرزمین این است که خدمات و نیازهای خود را در مرحله اول از سیرجان تهیه کند. با توجه به این مهم، خوشبختانه بالغ بر ۸۲ درصد خریدهای شرکت در دی ماه از شهر سیرجان انجام شد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شرکت گهرزمین برنامه های توسعه ای مختلف از جمله افتتاح کارخانه گندله سازی، کلنگ زنی گندله ۲ و خطوط کنسانتره و... را در برنامه خود دارد.

در ادامه این جلسه دکتر علی یعقوبی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با اشاره به اهمیت رابطه صنعت با دانشگاه عنوان کرد: این ارتباط صنعت با دانشگاه بسی جای خرسندی و خوشنودی دارد. درواقع این اقدام، آغازی برای پیشبرد اهداف طرفین است.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر مهم قدم برمی دارند. امید است در فرصت های مطالعاتی که در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، با تلاش و حمایت به نتیجه مطلوب برسیم.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied