شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تشریح کرد؛

احداث و تکمیل 24 مدرسه در مناطق محروم

​مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در یک گفت و گو آخرین دستاوردهای این بانک را در مشارکت ساخت مدارس در استان های محروم تشریح کرد.

احداث و تکمیل 24 مدرسه در مناطق محروم

به گزارش شمانیوز ، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، بانک مسکن به تشریح دستاوردهای خود در سال های اخیر می پردازد. یکی از مهمترین دستاوردهای بانک مسکن، در سال های اخیر مشارکت در طرح های مسوولیت اجتماعی است. بانک مسکن در کنار وظایف اصلی خود در خدمت دهی مالی به جامعه، سیاست های مهم مسوولیت های اجتماعی را نیز در دستور کار قرار داده است.

مسعود ایزدی در گفت و گو با هیبنا، با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص هدف بانک مسکن در مشارکت ساخت مدارس در مناطق کم برخوردار گفت: بانک مسکن طی سال های گذشته، همواره سعی کرده که شرایطی را فرآهم آورد که افراد و دانش آموزان در مناطق کم برخوردار از تحصیل باز نمانند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت با بیان این که تاکنون 219 میلیارد ریال در این زمینه منابع مالی تخصیص داده شده است، توضیح داد: بانک مسکن در استان های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، لرستان، خراسان رضوی، بوشهر، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کردستان، فارس، خوزستان، خراسان شمالی، مرکزی و گلستان مدرسه احداث کرده است. وی افزود: در برخی از استان های محروم نظیر سیستان و بلوچستان، لرستان و کرمان تعداد مدارس ساخته شده بیش از یک عدد بوده است.

ایزدی با تاکید بر این که بانک مسکن در احداث و تکمیل مجموع 24 مدرسه مشارکت داشته است، گفت: از سوی دیگر، این بانک تلاش کرده که با کمک کارکنان در تمام شعب کشور، در جهت تجهیز و تهیه نوشت افزار دانش آموزان گام بردارد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت تاکید کرد که از سوی دیگر، بانک مسکن سعی کرده در دیگر حوزه های مسوولیت اجتماعی، در قالب کمپین های آموزش و فرهنگ سازی مصرف آب، کمپین استفاده و ترویج ماسک و رعایت بهداشت عمومی و ... از ظرفیت های خود استفاده کند، تا گامی موثر در جهت افزایش آگاهی عمومی مردم بردارد. از سوی دیگر، بانک مسکن برنامه های خود را در جهت آزادی زندانیان جرایم نقد و حمایت از زلزله زدگان و سیل زدگان تداوم خواهد داد.

ایزدی ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسوولان، همیاری مردم و کارکنان شعب، بانک مسکن در ایفای رسالت اجتماعی خود بتواند موفق عمل کند.

 

 

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied