شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح در قشم بررسی شد؛

منطقه آزاد قشم، آماده دورِ جدید افتتاح‌های ریاست جمهوری

جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های جهت افتتاح توسط ریاست جمهوری در بهمن‌ماه سال جاری در جزیره قشم در جلسه‌ای با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منطقه آزاد قشم، آماده دورِ جدید افتتاح‌های ریاست جمهوری

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مؤمنی در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح توسط ریاست جمهوری؛ بر لزوم تلاش و جدیت معاونت‌ها و مدیریت‌های مرتبط با این پروژه‌ها، جهت آماده‌سازی آنها و آغاز بهره‌برداری در ماه‌های آینده دستوراتی را صادر کرد.

حاضرین در این نشست برخی ویژگی‌های مربوط پروژه‌های قابل افتتاح پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه‌های مرتبط با معاونت های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فنی و زیربنایی و فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارائه کردند و به بیان مشخصات و آخرین وضعیت این پروژه‌ها پرداختند.

منطقه آزاد قشم در سال‌های اخیر سعی کرده با تمرکز بر تحقق توسعه پایدار در این جزیره، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌گذاری صورت گرفته بر مبنای شعارهای هدفمند سالانه کشور، در دولت تدبیر و امید، پروژه‌های ماندگاری را عملیاتی کند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ماه‌های آینده پروژه‌هایی در حوزه‌های نفت و انرژی، صنایع، شیلات، گردشگری، راه‌سازی، و... با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و با همراهی سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید، پروژه‌هایی با آغاز فعالیت آنها، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در جزیره بهینه‌سازی شده و افزایش پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ توجه به نقش‌آفرینی فعال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های اقتصادی یکی از برگ‌های زرین مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم طی سال‌های گذشته است که در آخرین دور از افتتاح پروژه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، از سوی رییس جمهور نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied