شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن

حادثه‌ی تاریخی، بزرگ و خیره کننده‌ی 22 بهمن، تبلور عینی «ا.. اکبر» در حیات ملت ایران بود. روزی که بزرگ تر بودن خدا از همه قدرت های مادی و دنیوی و بالاتر بودن قدرت ایمان به او به منصه ظهور رسید.

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن

 

 
عظمت راه مردم ایران هر سال بیش از سالهای پیش جلوه گر می شود، و این که علیرغم تمرکز همه‌ی توان و تلاش تبلیغی بدخواهان ایران، 22 بهمن هرسال جلوه و درخشندگی خاص خود را دارد، زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ همگان کشیده و حضور توام با شور و شعور مردم در همه صحنه¬ها، تکرار پیروزی ندای الله اکبر است که عزم راسخ مردم آگاه و بیدار ایران را به نمایش می گذارد.

انقلاب مردم ایران، پدیده ای منحصر به فرد است که از 22 بهمن 42 سال پیش مدام در حال حرکتی تکاملی و پیشرونده به سوی آرمان های بلند خویش است و هر نسل از مردم سرافراز ایران، در تکمیل راه خَلف صالح خود برای تحقق بدون تنازل «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» گام بر می دارد.

با امید توفیق در قدرشناسی این پدیده‌ی کم نظیر تاریخی وتداوم استقامت و روحیّه‌ی انقلابی، از خداوند بزرگ کامیابی در دفاع از آرمانهای انقلاب را در خواست می کنیم و با اطمینان از آن که آینده متعلق به جوانان بیدار و آگاه ایران اسلامی است، فرا رسیدن سالگرد پیروزی مردم ایران در برابر جور و استبداد و استعمار را به هموطنان عزیز، همشهریان ارجمند شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان و به ویژه خانواده بزرگ فولاد خراسان تهنیت و شادباش عرض می کنم.

کسری غفوری
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied