شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

رضا بهرام با صدایی سنتی و ریتم های پاپ

رضا بهرام را می توان از دسته خواننده های بسیار محبوب و مورد علاقه این روزهای دنیای موسیقی تلقی کرد این خواننده همیشه سعی دارد تا موزیک های خود را طبق خواسته و علاقه مردم و شنونده های موزیک هایش به انتشار برساند.

رضا بهرام با صدایی سنتی و ریتم های پاپ

رضا بهرام را می توان از دسته خواننده های بسیار محبوب و مورد علاقه این روزهای دنیای موسیقی تلقی کرد این خواننده همیشه سعی دارد تا موزیک های خود را طبق خواسته و علاقه مردم و شنونده های موزیک هایش به انتشار برساند.

این هنرمند دنیای موسیقی صدایی خاص داشته و در واقع ریتم سنتی صدای خود را وارد دنیای موسیقی پاپ کرده است. طرفداران این خواننده سعی دارند تا اطلاعات کافی از خود و آثار منتشر شده اش داشته باشند.

اهنگ جدید رضا بهرام به نام «آدم سابق» وارد بازار موسیقی شد که حاشیه های بسیاری را بوجود آورده است. آدم سابق رضا بهرام به گفته زانیار خسروی از فعالان حوزه موسیقی کشور که لیدر گروه ایهام نیز می باشد نوعی موسیقی کپی بشمار می رود.

ریتم آهنگ آدم سابق رضا بهرام به گفته زانیار خسروی کپی برداری شده از دو موزیک معروف ایهام که یکی از آن ها جانا نام دارد می باشد. رضا بهرام نیز این نظریه را رد کرده و کاملا در این موضوع مخالفت خود را اعلام کرده است.

اما بیایید بیشتر با موزیک های رضا بهرام آشنا شویم. موزیکیشو که از بهترین وب سایت های موزیک و موسیقی کشور بحساب می آید سعی دارد تا در این مقاله در رابطه با رضا بهرام بیشتر برای شما توضیح دهد.

 

رضا بهرام فوتبالیستی که خواننده می شود

 

رضا هلاورجانی و یا همان رضا بهرام متولد 20 دی ماه سال 1370 در یزد می باشد. این هنرمند در ابتدا رویای خوانندگی را در سر داشت اما بنا به دلایلی ورزش فوتبال را دنبال می کرد. سر انجام بعد از فارغ التحصیلی رضا بهرام موفق شد تا به صورت جدی فوتبال را ادامه دهد.

اما این رویه و مسیر بعد از فوت پدرش و آسیب جدی که در این زمینه با آن مواجه شد تغییر کرد و رضای دوست داشتنی وارد عرصه هنری موسیقی شد. صدای زیبا و انتقال احساسات مورد مهمی بشمار می رفت که رضا از پس آن به راحتی بر می آمد.

او که از سال 88 بصورت جدی موسیقی را ادامه داده بود سرانجام بعد از سپری کردن دوره های مورد نیاز برای استاد شدن در این خصوص توانست در سال 93 قطعه هایی را به صورت رسمی به انتشار برساند اما همچنان برای دیده شدن نیاز به انتشار کارهای خوب و شنیدنی داشت.

سرانجام رضا بهرام موزیک شنیدنی و طوفانی خود به نام از عشق بگو را در سال 1397 با تنظیم مسعود جهانی به انتشار رساند. این موزیک را می توان به عنوان یکی از بهترین آهنگ های سال 97 تلقی کرد. صدای رسا و ریتم  فوق العاده احساسی رضا بهرام به خوبی شهرت را برای وی فراهم کرد.

متنی از این اهنگ نیز در رسانه های مجازی وایرال شد و بر روی بسیاری از کلیپ های اینستاگرام قرار گرفت. این متن :

 

دلداده توام  ... رویای هر شبی

عاشق نمی شدم ... عاشق شدم ببین

 

می باشد.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy

 

بعد از آن رضا بهرام نیاز داشت تا باز هم با انتشار یک موزیک زیبای دیگر در دل شنونده های موزیک جایگاه خود را تثبیت نماید. بر این اساس وی اولین کار تیتراژی خود به نام شبهای بعد از تو را برای سریال ممنوعه به انتشار رساند. این موزیک برای مدت ها در پلی لیست ها به گوش می رسید.

اکنون رضای عزیز به عنوان ده خواننده برتر ایرانی شناخته می شود.

 

رضا بهرام و انتشار آلبوم

 

رضا بهرام خواننده جوان دنیای موسیقی پاپ کشور تاکنون بعد از انجام فعالیت های گوناگون موفق به انتشار آلبوم نشده است. اما شما اگر علاقه به موزیک های این خواننده هنرمند و خوش صدا دارید می توانید در رسانه موزیکیشو و مراجعه به فول آلبوم رضا بهرام در این مجموعه موزیک های مورد نیاز خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید.

 

4 اهنگ محبوب رضا بهرام در دنیای موسیقی

 

این خواننده با آنکه مدت کمی است در زمینه خوانندگی به شهرت رسیده است اما کارهای زیبا و شنیدنی بسیاری را به انتشار رسانده است. 5 آهنگ محبوب این خواننده از نظر مخاطبین و شنونده های موزیک :

 

  • رضا بهرام نگار
     

آهنگ نگار رضا بهرام را می توان به عنوان متفاوت ترین موزیک های این خواننده به حساب آورد. این آهنگ به زبان شیرین بختیاری می باشد که ریتمیک و شاد بوده و می توان از آن در مراسم های مناسبتی استفاده کرد. تنظیم کننده این اثر هنری گروه موسیقی پازل می باشد.

 

  • رضا بهرام آرامشی دارم

     

آرامشی دارم رضا بهرام از دیگر شاهکارهای موسیقی وی می باشد که با صدای زیبایش در این موزیک احساسی غوغا کرده است. این اهنگ رضا بهرام با تنظیم کنندگی وحید فرجزاد به انتشار رسیده است.

 

  • رضا بهرام شبهای بعد از تو
     

رضا بهرام با انتشار موزیک شبهای بعد از تو جایگاه خود در دل شنونده ها را ثابت کرد. این موزیک به دلیل علاقه شدید هواداران با دو ورژن آرام و سریع به بازار موسیقی عرضه شد که علاقه به ورژن آرام بیشتر نشان داده شده است. کار تنظیم این اثر را نیز حامد برادران انجام داده است.

 

  • رضا بهرام مو به مو
     

مو به مو رضا بهرام از اهنگ های ریتمیک این خواننده هنرمند دوست داشتنی می باشد. مو به مو رضا بهرام اکنون نیز در پلی لیست ها و راه اندازی مراسم های مناسبتی به گوش می رسد. تنظیم این کار را حامد دهقانی انجام داده است و کار ترانه سرایی نیز به عهده کسری زاهدی بوده است.

 

در رسانه موزیکیشو می توانید تمامی این اهنگ های را با کیفیت هایی متفاوت گوش داده و لذت ببرید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied