شمانیوز
شما نیوز

مدیر روابط عمومی بانک ملت:

"تجربه ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، درباره شعار جدید این بانک، توضیحاتی را ارایه کرد.

"تجربه ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است
به گزارش شمانیوز ، این بانک به تازگی در تبلیغات خود از شعار جدید"تجربه ای متمایز" استفاده می کند.
 
علی اکبر صابریان، مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.
 
وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.
 
این مقام مسوول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که همواره تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.
 
صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمان ها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزش های برند و...  شعار و عناصر برند ممکن است نیازمند تغییر باشد.
 
وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با تصویب هیات مدیره و با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی"تجربه ای متمایز" شد.
 
مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است و در شرایط کنونی، خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانک های مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز می شود احساس و تجربه ای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل می شود.
 
صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمان ها، شرکت ها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.
 
دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت در پایان، از پرداخت سودقطعی به سپرده های مدت دار سال 98 این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشی های آیفون و رفع دغدغه آن ها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال 99 یاد کرد.
 

بانک ملت لوگو

 
 
 

منبع:روابط عمومی بانک ملت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied