شمانیوز
شما نیوز

حضور جوانان در ساختار قدرت از برکات نظام است

یکی از ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب، ایجاد شایسته سالاری و امکان پذیرشدن مشارکت علاقمندان در مدیریت سیاسی و اجرایی کشور است.

حضور جوانان در ساختار قدرت از برکات نظام است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ایام دهه فجر با اشاره به خاطرات سالهای واپسین حکومت پهلوی و وقوع انقلاب اسلامی در 42 سال پیش گفت: آن زمان در مقطع راهنمایی در نیشابور درس می خواندم و در راهپیمایی های سالها و ماههای منتهی به انقلاب، همراه بسیاری از دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستانی در تظاهرات شرکت می کردیم.

به گفته غلامحسین مظفری، باز شدن حلقه قدرت و خروج انحصار حضور در ساختارهای سیاسی از مشخصه های جمهوری اسلامی است و من نیز در اوان جوانی، توانستم در مسند نماینده مردم در مجلس و نماینده دولت در فرمانداری توفیق خدمت داشته باشم.

وی در ادامه گفت: به عنوان فردی کوچک از دریای عظیم و خروشان ملت ایران، در ذهن خود علاوه بر تداعی خاطرات روزهای پیروزی انقلاب، سالهای مبارزه و دفاع مقدس و دوران بازسازی و سازندگی ایران عزیز را به یاد دارم که در آن، مدیریت جنگ و چهره های برآمده از آن نیروهای جوان و مصممی بود که توانستند نهال انقلاب را از گزند دشمنان مصون دارند تا ما به اینجا برسیم.

وی با اشاره به اینکه، انتخاب شدن آحاد جوانانی چون من در ساختار قدرت که خود را جزو نسل دوم انقلاب می دانم و از پشتوانه مالی و سیاسی هم برخوردارنبودیم، از برکات انقلاب است، گفت: من همواره در سخنرانی ها و مصاحبه ها بر این بعد متمایز انقلاب مردمی مان تاکید و تصریح داشته و از منظر تحلیلی که ارائه کردم، به آن مباهات می کنم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه رسانه ها در تهییج عمومی و ترسیم آرمانهای انقلاب بویژه در گام دوم انقلاب که به تعبیر مقام معظم رهبری پس از چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شده است، بسیار مهم است گفت: تمرکز برخی رسانه ها و نشریات به حواشی و توجه صرف به برخی تک جمله ها، نوعی بی توجهی به آرمانهای نظام و خون شهیدان گرانقدر انقلاب است و همه ما باید مراقبت کنیم که در دام جوسازی ها و رویکردهای زرد نیفتیم و روح کلی گفت و گو و اخبار را با شانتاژها عوض نکنیم.

غلامحسین مظفری افزود: توجه به حقایق و پرهیز از رفتارهای ژورنالیستی که منجر به ایجاد برداشت های نادرست و ناصواب در افکار عمومی می شود، امری لازم و ضروری است و به نظر می رسد برخی رسانه ها باید در رفتار خود بازنگری کرده و به مسیر درست و اصیل که سیره بزرگان ماست، بازگردند.

وی در ادامه گفت: علیرغم همه سختی های اقتصادی، تحریم های ظالمانه و مشکلات ناشی از شیوع کرونا، باید به آینده امیدوار باشیم و بدانیم که فرصتها و روزهای بسیار زیبایی در انتظار مردم خوب کشورمان است.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied