شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل بیمه سلامت لرستان خبرداد؛

لرستان جزو چهار استان برتر کشور در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت: لرستان در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک جزو چهار استان برتر کشور است.

لرستان جزو چهار استان برتر کشور در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

 شاهدخت فتحی بیرانوند گفت: لرستان دراجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک جزو چهاراستان برتر کشور می باشد.

وی ادامه داد:  در سال ۹۷ در استان کرمان و در سال ۹۸ در پنج استان به صورت پایلوت طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اجرا شد و علی‌رغم این‌که لرستان جزو استان های پایلوت نبود در حال حاضر خوشبختانه در این طرح جزو چهار استان برتر کشور می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان بیان کرد:  موفقیت در طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در استان نشان‌دهنده این است که همکاران با تلاش و همت خود به بهترین نحو ممکن این طرح را اجرا کرده‌اند و در بخش خصوصی پزشکان و موسسات طرف قرارداد همکاری خوبی با اداره کل بیمه سلامت استان داشته اند و توانسته ایم این طرح را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.

 فتحی بیرانوند اظهار کرد: آزمایشگاه و مراکز رادیولوژی دراستان لرستان بصورت ۱۰۰ درصد و مطب ها و داروخانه ها بیش از ۹۵ درصد، طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در آنها اجرا شده است.

وی افزود:  یک اقدام خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه اسناد بستری داشتیم این است که در ارسال اسناد بستری به صورت الکترونیکی دانشگاه علوم‌پزشکی همکاری خوبی با اداره کل بیمه سلامت استان داشته اند که خوشبختانه به صورت صد در صد این طرح هم اجرا شده که جا دارد بابت این همکاری متقابل  تقدیر و تشکر کنیم.

 وی تاکید کرد: آموزش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در مراکز بیمارستانی در حوزه سرپایی در چند ماه گذشته آغاز  شده، لذا انتظار می رود همکاران در دانشگاه علوم پزشکی که در ارسال اسناد بستری به صورت الکترونیکی خوش درخشیدند در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان خاطرنشان کرد: همانطوری که در طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بخش خصوصی لرستان خوش درخشیده، انتظار می رود که با همکاری هم و با تلاش بتوانیم در بخش دولتی این طرح را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و بتوانیم خدمتی را به بیمه شدگان ارائه دهیم.

وی گفت: اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ، مسائل زیست محیطی، حفظ منابع، خطاهای پزشکی و شاهد ارتقای حوزه سلامت خواهیم بود.

 

پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied