شمانیوز
شما نیوز

آموزشگاه کامپیوتر در کرج- برگزاری دوره های ICDL

مهارت های کامپیوتری از جمله مهارت های ضروری در دنیای امروز است. داشتن دانش کامپیوتری به قدری حائز اهمیت بوده است که فردی که دانش کامپیوتری ندارد، به عنوان یک فرد بی سواد به شمار می رود که در انجام بسیاری از کارهای روزمره خود دچار مشکل خواهد شد. آموزشگاه کامپیوتر در کرج، به کمک همشهریان کرجی آمده است تا دانش و مهارت کامپیوتری را فرا بگیرند.

آموزشگاه کامپیوتر در کرج- برگزاری دوره های ICDL

مهارت های کامپیوتری از جمله مهارت های ضروری در دنیای امروز است. داشتن دانش کامپیوتری به قدری حائز اهمیت بوده است که فردی که دانش کامپیوتری ندارد، به عنوان یک فرد بی سواد به شمار می رود که در انجام بسیاری از کارهای روزمره خود دچار مشکل خواهد شد.

دانش کامپیوتری؛ مهارتی است که باید آن را یاد گرفت و برای یادگیری آن از افراد متخصص بهره برد. بدون شک؛ اساتید با تجربه می توانند زمان یادگیری را کاهش داده و مفاهیم کامپیوتری را با کیفیت بالا و به صورت کاربردی به علاقه مندان آموزش دهند.

بهترین آموزشگاه کامپیوتر در کرج، به کمک همشهریان کرجی آمده است تا دانش و مهارت کامپیوتری را در زمانی کوتاه و با کیفیت عالی فرا بگیرند و های معتبر آن را نیز دریافت کنند.

 

 

1

برگزاری دوره ICDL با ارائه مدرک معتبر

آموزشگاه کامپیوتر در کرج، دوره های مختلف کامپیوتری را برگزار می کند و امکان شرکت در کلاس ها را به صورت آنلاین و حضوری فراهم کرده است. از مهم ترین دوره هایی که در آموزشگاه کامپیوتر در کرج برگزار می شود، دوره ICDL را می توان بیان کرد.

این دوره از اساسی ترین و پایه ترین دوره های دانش کامپیوتری است. شما برای کار کردن در هر مجموعه و هر شغلی که با کامپیوتر سروکار داشته باشد؛ لازم است این مهارت را حتما کسب کنید. اگر شما دانشج  باشید باز هم این دوره می تواند به شما کمک زیادی کند. زیرا هر دانشجویی در هر رشته تحصیلی،؛ باید بتواند پروژه های و کنفرانس های دانشجویی را انجام دهد.

برای انجام این قبیل از کارها در دوران دانشجویی و کسب نمره قبولی در آن مستلزم آن است که شما مهارت ICDL را کسب کنید. زیرا انجام پروژه های دانشجویی به کامپیوتر وابسته است.

دانش ICDL در خیلی از کارهای روزان شما نیز، کاربرد دارد. ما در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که بخش زیادی از زندگی و کارهای روزمره ما با کامپیوتر و استفاده از آن گره خورده است. بنابراین عدم یادگیری این دانش کاربردی می تواند در خیلی موارد ما را عقب بیندازد.

ICDL که به عنوان مهارت اساسی و پایه کامپِیوتر شناخته می شود؛ شامل سرفصل های زیر است:

  • آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • توانایی کار با سیستم عامل Windows 10
  • توانایی کار با اینترنت و ایمیل
  • توانایی کار با نرم افزار واژه پرداز Word
  • توانایی کار با نرم افزار صفحه گسترده Excel
  • توانایی کار با نرم افزار ارائه مطلب PowerPoint
  • توانایی کار با  نرم افزار پایگاه داده Access

 

 

Capture

برگزاری دوره ICDL در کرج با ارائه مدرک معتبر

 

شما با گذراندن این دوره و شرکت در امتحان پایان دوره، می توانید مدرک دیپلم کامپیوتر را اخذ نمایید. مدرک دیپلم یکی از گزینه های ضروری در استخدام بسیاری از شرکت ها می باشد که می تواند شانس شما را برای پیدا کردن شغل مد نظر افزایش دهد.

 در واقع باید بگوییم؛ در خیلی موارد عدم مدرک کامپیوتر؛ بسیاری از فرصت های شغلی را از شما می گیرد و امکان داشتن یک شغل خوب را برایتان خیلی سخت می کند.

 

دوره های تخصصی آموزشگاه کامپیوتر در کرج

ICDL و مدرک دیپلم در کرج، تنها مهارتی نیست که در آموزشگاه کامپیوتر کرج ارائه می شود. آموزش ها و مهارت های دیگری از زیر مجموعه مهارت های کامپیوتری نیز همراه  با ارائه مدرک معتبر برگزار می شود.

 آموزش های به صورت کاملا تخصصی به منظور افزایش مهارت در یک دانش خاص کامپیوتری مثل برنامه نویسی و یا گرافیک کامپیوتری از دیگر مواردی است که در بهتزین آموزشگاه کامپیوتر در کرج برای همشهریان عزیز فراهم شده است. 

آموزش های تخصصی، برای علاقه مندان رشته کامپیوتر؛ دانشجویان مهندسی کامپیوتر و هر شخصی که می خواهد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در حوزه ای خاص کامپیوتری فعالیت کند و به درآمدهای بالا  دست پیدا کند، مناسب خواهد بود.

شرکت در دوره های آموزشی تخصصی کامپیوتر؛ می تواند آینده شغلی را تضمین کند و امکان کسب درآمدهای بالا را برایتان را فراهم کند. 

 

 

دوره های تخصصی آموزشگاه کامپیوتر در کرج

 

آموزشگاه حسابداری در کرج

حسابداری از جمله مهارت هایی است که بازار کاری آن همواره داغ بوده و شرکت های زیادی به دنبال استخدام حسابدار هستند. اگر شما هم به حسابداری علاقه دارید، اما هیچ دانشی در آن ندارید، می توانید با شرکت در کلاس های آموزشگاه حسابداری در کرج؛ این مهارت را همراه با اخذ مدرک معتبر به دست آورید. با استفاده از این مدرک و مهارت هایی که به صورت کاملا تخصصی فرا گرفته اید، می توانید کار مورد نظر را پیدا کنید.

اگر شما دانشجوی حسابداری باشید، می توانید در کنار دانشگاه؛ دوره های حرفه ای حسابداری را شرکت کنید. دارا بودن مدرک تخصصی و مهارت حرفه ای حسابداری در کنار مدرک دانشگاهی به شکل فوق العاده ای شان شما را برای پیدا کردن یک موقعیت شغلی عالی فراهم می کند.

دنیای امروز دنیای مهارت هاست و صاحبین کسب و کارها بر اساس مهارت، نیروهای خود را استخدام می کنند، بنابراین با بالا بردن مهارت های خود می توانید آینده شغلیتان را تضمین کنید.

 

 

 

 

آموزشگاه حسابداری در کرج

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied