شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح:

برای جبران محدودیت منابع و ارائه خدمات باکیفیت راهی جز الکترونیکی شدن اقدامات نداریم

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: باید توجه داشت که نظام سلامت دنیا به سمت الکترونیکی شدن حرکت کرده است و ما نیز اگر قرار است با توجه به محدودیت منابعی که در نظام سلامت وجود دارد خدمات شایسته‌ای را برای جامعه هدف ارائه دهیم هیچ راهی جزاستفاده از این ظرفیت نداریم.

برای جبران محدودیت منابع و ارائه خدمات باکیفیت راهی جز الکترونیکی شدن اقدامات نداریم

امیر نوروزی عدم همراهی مراکز ارائه دهنده خدمت را مهمترین چالش پیش روی نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک دانست و افزود: سازمان‌های بیمه گر باید به سمتی حرکت کنند که بتوانند ارائه دهندگان خدمت را علاقه مند و قانع کنند تا از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح بیان کرد: لازم است تا جایی که می توانیم این مسیر و مدل را سریع پیاده کنیم تا از مسیراستفاده از کاغذ به سمت الکترونیکی شدن حرکت کرده و در نهایت به سمت پرونده الکترونیک سلامت برای هر ایرانی پیش رویم.

نوروزی ادامه داد: سعی ما بر این است که پلتفورم های یکسانی را طراحی کنیم به همین دلیل از حدود 5 ماه پیش در کنار سازمان نظام پزشکی مجددا جلسات شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر احیا شد تا نیازی نباشد پزشک و مرکز ارائه دهنده خدمت از سامانه‌های متعدد استفاده کنند بلکه تمام سعی مان بر این است که از طریق یک سامانه و الگوی یکسان خدمات ارائه شود.

 

پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied