شمانیوز
شما نیوز

شرکت مخابرات ایران در تلکام 2021 حضور ندارد

با توجه به شریط حاکم در فضای ICTکشور، شرکت مخابرات ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام 2021) حضور نمی یابد .

شرکت مخابرات ایران در تلکام 2021 حضور ندارد

مهندس بیدخام، ضمن اعلام عدم حضور شرکت مخابرات ایران در تلکام 2021 ، اظهار داشت: با وجود اینکه این شرکت یکی از حامیان اصلی تلکام در طول این سال ها بود و امسال نیز با برنامه ریزی های مناسب قصد شرکت در تلکام      2021 را داشت ؛ اما به دلیل ایجاد فضای خاص در حوزه آی سی تی کشور ، ضرورتی در خصوص حضور در نمایشگاه تلکام وجود ندارد.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت : با وجود اینکه حضور این شرکت به عنوان اپراتور برتر در حوزه آی سی تی کشور با دارا بودن بیش از شصت  میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ بیش از 80درصد ، 28میلیون مشترک تلفن ثابت و 5 میلیون مشترک اینترنت ثابت ؛ در نمایشگاه تلکام ضروری بود ؛ اما فضای این روزهای حوزه آی سی تی کشور باعث شد که شرکت مخابرات ایران رسما از حضور در تلکام امسال خودداری کند .

 

وی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه تلکام 2021 ، اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی با بهبود شرایط ، شاهد حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام خواهیم بود

 

اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied