شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولادمبارکه تصریح کرد:

نقش مثبت باشگاه فولادمبارکه سپاهان در تزریق امید به جامعه

مدیرعامل فولادمبارکه در جمع اعضای هیئت مدیره و بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان با اشاره به نقش مثبت این باشگاه در عرصه ورزش تصریح کرد:

نقش مثبت باشگاه فولادمبارکه سپاهان در تزریق امید به جامعه

یکی از بخشهایی که می تواند نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند ورزش است که باشگاه سپاهان با عملکرد خوب خود به این مهم که خواسته مقام معظم رهبری نیز می باشد دست یافته است.

وی افزود: الگوبرداری از باشگاههای برتر جهان در راستای ارتقاء اهداف و  رویکردهای این باشگاه بسیار اثر بخش خواهد بود که در همین راستا باشگاه سپاهان توانسته است اقدام های به جا و موثری انجام دهد که حتما در آینده این باشگاه نیز تاثیرگذار است.

مدیرعامل فولادمبارکه افزود: نگاه خاص و ویژه باشگاه به ورزش معلولین ، جانبازان و استعدادهای درخشان و استفاده از ظرفیت آنان با نگاه امید بخشی به جامعه نیز قابل تقدیر و ستایش است. چرا که باور داریم با توجه به شرایط خاص جامعه در شیوع بیماری کرونا و مشکلات روزمره باید امید را به جامعه تزریق کرد که باشگاه سپاهان با عملکرد خوب خود آن را محقق کرده است.

همچنین مدیرعامل فولادمبارکه در جمع بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با اشاره به موفقیت های اخیر این تیم گفت: بازی در مستطیل سبز قواعد خاص خودش را دارد و همگی یقین داریم تک تک اعضای تیم فوتبال سپاهان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با بازی درست و توجه به اخلاق در هر مرحله سربلند باشند‌. نتایج بدست آمده از بازی های گذشته نیز مبین همین نکته است که امروز در جمع شما آمدیم تا از نزدیک قدردان کوشش مجدانه شما بازیکنان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied