شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دانلود سریال گیسو (عاشقانه 2) با کیفیت بلوری

قسمت یکم سریال جذاب و تماشایی گیسو در آستانه انتشار قرار گرفته است. اگر در پی لینک دانلود قسمت اول گیسو (فصل دوم عاشقانه) هستید، کلیک کنید. همچنین سریال های می خواهم زنده بمانم، فصل دوم هیولا و میدان سرخ نیز عناوین دیگری هستند که همزمان یا با فاصله کوتاهی پس از گیسو پخش می شوند. همگی این آثار جهت دانلود در سایت قرار می گیرند که می توانید از طریق وبسایت کول دانلود نسبت به تماشای آن ها اقدام کنید.

دانلود سریال گیسو (عاشقانه 2) با کیفیت بلوری

قسمت یکم سریال جذاب و تماشایی گیسو در آستانه انتشار قرار گرفته است. اگر در پی لینک دانلود قسمت اول گیسو (فصل دوم عاشقانه) هستید، کلیک کنید. همچنین سریال های می خواهم زنده بمانم، فصل دوم هیولا و میدان سرخ نیز عناوین دیگری هستند که همزمان یا با فاصله کوتاهی پس از گیسو پخش می شوند. همگی این آثار جهت دانلود در سایت قرار می گیرند که می توانید از طریق وبسایت کول دانلود نسبت به تماشای آن ها اقدام کنید.

 

4

 

به گزارش کول دانلود فیلمبرداری فصل اول سریال گیسو حدود یکی دو ماهی می شود که به پایان رسیده و همینک آخرین مراحل فنی و تدوین را در حال گذراندن است تا در چند روز آینده و با دریافت مجوزهای قانونی پخش شود. در همین رابطه سایت کول دانلود تصمیم دارد که این سریال جذاب و عاشقانه را به صورت قانونی به دست شما کاربران گرامی برساند. جهت دانلود فصل دوم عاشقانه و همچنین دریافت آخرین اخبار، تیزرها، تصاویر و زمان دقیق پخش قسمت های اولیه سریال گیسو به سایت کول دانلود مراجعه کرده و حتما کانال تلگرام و اینستاگرام آن را دنبال کنید تا همواره در جریان جدیدترین خبرهای زمان پخش آثار نمایش خانگی و همچنین آپدیت های این وبسایت جامع و به روز قرار بگیرید.

 

جهت دانلود سریال گیسو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود سریال گیسو

 

درباره گیسو چه می دانیم؟

 

گیسو یا همان عاشقانه 2 در طی دو فصل 14 قسمتی در سایت کول دانلود پخش می شود. در فصل دوم عاشقانه ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی , حسین یاری , هانیه توسلی , بهاره رهنما , مسعود رایگان , شمسی فضل‌ الهی, سانیا سالاری, علیرضا زمانی ‌‌نسب, آزاده ریاضی, بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و جولیا پانلی به ایفای نقش پرداخته اند.

به گفته روابط عمومی سریال، گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

تهیه‌ کنندگی سریال گیسو با هومن کبیری و کارگردانی نیز همانند فصل اول با منوچهر هادی بوده است. گفته می شود که سریال گیسو در هفته اول یا دوم اسفند در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.

 

75

 

سریال جدید دیگری که قرار است در این ماه پخش شود، می خواهم زنده بمانم نام دارد. این اثر که از عجیب ترین آثار شبکه نمایش خانگی بوده است که در سکوت کامل خبری ساخته شده و به یک باره گفته شده است که از هفته نخست اسفند پخش خواهد شد.

در سریال می خواهم زنده بمانم آناهیتا درگاهی , پدرام شریفی , حامد بهداد , سحر دولتشاهی , علی شادمان , مهران احمدی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است که: قصه ‌ای در دل اتفاقات پر شمار دهه 60 …

تهیه کنندگی این اثر با محمد شایسته و همچنین کارگردانی بر عهده شهرام شاه حسینی می باشد. سریال می خواهم زنده بمانم که در آغاز مرداب نام داشت محصول 1399 می باشد که طی روزهای آینده در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.

 

جهت دانلود سریال می خواهم زنده بمانم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

 

75

فصل دوم «هیولا» که از تابستان امسال خبر ساخت و در واقع نگارش فیلمنامه اش در محافل خبری پیچید و اعلام شد که در حال طراحی است. ولی پس از چندی و مشخصا از دی ماه امسال این طور عنوان شد که هیولا 2 کلید خورده است و قرار است در نوروز 1400 پخش شود.

فصل دوم سـریال «هیولا» با عنوان «هیولا ها» به کارگردانی مهران مدیری، چند روزی اسـت کلید خورده و درحال حاضر عوامل مشغول ضبط آن هستند. حضور ویشکا آسایش پیشتر در سریال قطعی شده بود، اما طبق شنیده های جدید، آسایش قرار است به جای فرهاد اصلانی فصل اول، کاراکتر اصلی «هیولا ها» باشد. خبر مهم دیگر این که حضور خود مهران مدیری در سریال کمرنگ می شود و فقط در دو قسمت او را خواهیم دید. گویا عوامل سریال قصد دارند اولین قسمت آن را در نوروز ۱۴۰۰ در اختیار مخاطبان قرار دهند.

بر اساس شنیده ها در قصه جدید خانواده هوشنگ شرافت کاملا حذف شده است و بر همین اساس شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در کنار فرهاد اصلانی در این فصل غایب خواهند بود. محوریت داستان فصل دوم یک کاراکتر زن است که توسط اندیشه فولادوند بازی می‌شود و این بازیگر نقش اصلی سریال مهران مدیری خواهد بود.

 

جهت دانلود فصل دوم 2 سریال هیولا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود فصل دوم هیولا

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy (2)

 

سریال میدان سرخ نیز عنوان اثر دیگری از شبکه نمایش خانگی است که در دست پخش قرار گرفته است و این طور به نظر می رسد که پس از سه سریال نام برده شده در اولویت چهارم قرار دارد.

سریال میدان سرخ با حضور بازیگران نامی و مشهوری چون امیرحسین آرمان , بهرام افشاری , حمید فرخ نژاد , مهتاب کرامتی , آرمین رحیمیان در حال فیلمبرداری شده است.

تهیه کنندگی میدان سرخ با جواد نوروزبیگی ، نویسندگی و کارگردانی نیز به ترتیب بر عهده سارا سبطانی و ابراهیم ابراهیمیان بوده است. شما می توانید سریال میدان سرخ را نیز از وبسایت کول دانلود، دریافت و تماشا کنید

 

جهت دانلود میدان سرخ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود سریال میدان سرخ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied