شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مناسب ترین محله ها برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران؟

ممکن است بپرسید اصلا چرا باید در تهران به اجاره روزانه آپارتمان در تهران بپردازید؟ پاسخ ساده است،وقتی در کشوری زندگی میکنید که عمده ی امکانات پزشکی ،اداری،رفاهی و فرهنگی آن در پایتخت یعنی تهران واقع شده است برای هر فردی که در ایران زندگی میکند گاهی پیش میاید که مجبور به سفر به این شهر شود.

مناسب ترین محله ها برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران؟

 

ممکن است بپرسید اصلا چرا باید در تهران به اجاره روزانه آپارتمان در تهران  بپردازید؟

پاسخ ساده است،وقتی در کشوری زندگی میکنید که عمده ی امکانات پزشکی ،اداری،رفاهی و فرهنگی آن در پایتخت یعنی تهران واقع شده است برای هر فردی که در ایران زندگی میکند گاهی پیش میاید که مجبور به سفر به این شهر شود.

 

از تاجرانی که به دلیل وسعت جریانات مالی و وجود بازارهای مهم کشور در تهران به این شهر سر میزنند تا دانشجویانی که برای پیگیری امور دانشگاهی خود راهی این شهر میشوند همگی مجبورند برای رتق و فتق اموراتشان چندروزی را در پایتخت سپری کنند.

 

برخی شانس اینکه یکی از اقوامشان در تهران زندگی کنند را دارند اما برخی نه و عده ای ترجیح میدهند در مکانی مستقل اقامت گزینند،به خصوص با شرایط جدیدی که کرونا رقم زده و مانع رفتن و ماندن در خانه ی اقوام شده است.

 

اگر از این دسته افراد هستید ممکن است به فکر اجاره آپارتمان مبله در تهران افتاده باشید تا علاوه براقامتی آسان از وسایل اولیه مورد نیاز یک زندگی نیز برخوردار شوید،اما ممکن است در انتخاب برای اجاره آپارتمان روزانه در تهران به مشکل بر بخورید و ندانید که کدام منطقه را برای اقامت خود برگزینید.در این مطلب میخواهیم به شما یاد آور شویم پس از بررسی چه نکاتی میتوانید یک منطقه مناسب برای محل اقامتتان انتخاب کنید.

 

تعیین بودجه برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

 

به طور کلی محله های محبوب شهر تهران که شهروندان تهرانی از سکونت در آنها راضی بوده اند کم نیستند اما مسئله ی تعیین کننده در انتخاب محل مورد نظرتان مسئله ی بودجه است، با هر بودجه ای که در دسترس دارید میتوانید بین یک تا سه منطقه را برای اجاره انتخاب کنید. در سایت تهران مبله قیمت دقیق خانه ها در مناطق مختلف تهران وجود  دارد.

 

بررسی شرایط  خود

 

شما باید از شرایطی که دارید و تعداد افرادی که قرار است همراه شما به سفر بیایند به طور دقیق آگاه باشید. چرا که آپارتمان های مبله موجود  بر حسب متراژ و تعداد اتاق های خوابشان به تعداد مشخصی از افراد اجاره داده میشوند که در این صورت شما نیازمند به اجاره واحد هایی با متراژ معین هستید. اگر تعدادتان زیاد است نیازمند خانه هایی با متراژ بالایید که در این حالت این واحد ها در مناطق غرب و شمالی تهران بیشتر در دسترس اند.

 

اما اگر تنها سفر میکنید یک آپارتمان یک اتاقه در جنوب یا مرکز شهر نیز برای شما کافی خواهد بود همچنین به شما کمک میکند تا سفر اقتصادی تری داشته باشید. اگر قصد اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران را دارید، تیم تهران مبله آماده است تا مناسب ترین آپارتمان های مبله را به شما پیشنهاد دهند.

 

 

تعیین نحوه ورودتان به تهران

 

اگر اهل شمال و غرب ایرانید و از شهرهایی چون آذربایجان و گیلان و قزوین راهی تهران هستید بهترین محله ها برای سکونت شما غرب تهران خواهد بود.

اما اگر از سمت جنوب و شرق به تهران سفر میکنید آپارتمان های واقع در مناطق مرکزی بهترین گزینه برای شما هستند.

 

 

بررسی منطقه ها:

1.مناطق غربی برای اجاره ارزان آپارتمان در تهران

غرب تهران بهترین آپارتمان های مبله را دارد، اقامت در غرب تهران به شما این امکان را میدهد که تا به بزرگراه های اصلی تهران و خطوط مترو و بی آر تی به راحتی  دسترسی داشته باشید.

 

محله های مناسب در غرب تهران:

 

از محله های غرب تهران که میتوانید به اجاره آپارتمان روزانه در تهران از سایت تهران مبله در آن مناطق بپردازید محله های اشرفی اصفهانی،پونک،صادقیه و مرزداران است.

 اگر قصد اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران را دارید و مشتاقید چند روزی را ساکن غرب تهران باشید به سایت تهران مبله مراجعه کنید تا آپارتمان های موجود در منطقه غرب را مشاهده کنید.

 

2. مناطق مرکزی  برای اجاره روزانه آپارتمان در تهران

 

مرکز تهران مرکز شلوغی های این شهر نیز هست، با وجود اکثر اداره های مهم در این ناحیه و وجود دانشگاه های برتر ایران در این مناطق و بورس بازار های مختلف؛ شلوغی این مناطق مسئله ی دور از انتظاری نیست.

 

اما اگر شما قرار است به یکی از مکانهای مهم این مناطق مراجعه کنید، مثلا قرار است کارهای درمانی‌تان را در یکی از بیمارستان های آنجا پیگیری کنید، بهترین محل اقامت برای شما در همان مناطق مرکزی است. چراکه شمارا از ماندن در ترافیک های سنگین در این مناطق و دردسرهای طرح ترافیک در آنجا دور میسازد.

 

محله های مناسب در مرکز تهران:

 

محله های گیشا،جمهوری،انقلاب،ولیعصر از بهترین محله هایی هستند که میتوانید برای اقامتتان در تهران آنها را انتخاب کنید.با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید آپارتمانهای مبله ی موجود در این محل ها را با توجه به امکانات و قیمتشان انتخاب کنید.

 

3.مناطق شرقی برای اجاره آپارتمان روزانه درتهران

 

مناطق شرق تهران از آنجایی که عموما در مناطق شمال شرقی واقع شده اند ممکن است از محله های غربی گران تر باشند با این حال محله های مناسب در شرق تهران عبارتند از:

 

نارمک،تهران نو،فرجام و تهرانپارس.

4.مناطق جنوبی برای اجاره آپارتمان روزانه در تهران

 

با اقامت در این مناطق میتوانید اقامتی بسیار اقتصادی داشته باشید. به علاوه با وجود خطوط مترو گسترده در این مناطق میتوانید به راحتی به هر کدام از مناطق دیگر تهران نیز دسترسی داشته باشید. محله های مناسب در جنوب تهران: امیدیه،راه آهن و ری.

 

5. مناطق شمالی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران:

 

اگر به دنبال یک سفر لاکچری هستید و برایتان مهم نیست چه مقدار از پولتان را به اجاره محل اقامتتان اختصاص دهید بهترین گزینه برای شما مناطق شمال تهران است.

محله های این مناطق از هوای مطلوب تری نسبت به دیگر مناطق تهران برخورداراند. محله های مناسب در شمال تهران: فرشته، الهیه، جردن، پاسداران، درکه، نیاوران، تجریش.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied