شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اقامت از طریق خرید ملک در قبرس

آیا قصد مهاجرت و اقامت در قبرس را دارید؟ آیا شرایط خرید ملک در قبرس را می‌دانید؟ آیا از هزینه‌های اقامت و زندگی در قبرس اطلاع دارید؟ ما در این بخش از وب سایت موسسه مهاجرتی در مشهد پارسیان اپلای قصد داریم تا شما را با تمامی شرایط اقامت، هزینه‌ها و خرید املاک در این کشور آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اقامت از طریق خرید ملک در قبرس

آیا قصد مهاجرت و اقامت در قبرس را دارید؟ آیا شرایط خرید ملک در قبرس را می‌دانید؟ آیا از هزینه‌های اقامت و زندگی در قبرس اطلاع دارید؟ ما در این بخش از وب سایت موسسه مهاجرتی در مشهد پارسیان اپلای قصد داریم تا شما را با تمامی شرایط اقامت، هزینه‌ها و خرید املاک در این کشور آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

 شرایط اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس

 

کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که قسمت شمالی آن ترک نشینان و جنوب آن محل سکونت یونانیان است، به همین خاطر زبان‌های رسمی این کشور ترکی استانبولی و یونانی است. قبرس یکی از سه جزیره بزرگ مدیترانه محسوب می‌شود که آب و هوایی بسیار دلپذیر دارد و شرایط زندگی مناسب در این کشور سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در قبرس یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های اخذ اقامت اروپا می‌باشد. می‌توان گفت اصلی‌ترین راهی که منجر به تابعیت قبرس می‌شود سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک مسکونی و تجاری است. در نظر داشته باشید هزینه مالیات ملک تجاری در قبرس بیشتر از مسکونی است.برای آشنایی بیشتر با روش‌ها و قوانین مهاجرت سرمایه گذاری به قبرس شمالی صفحه مربوط به آن را با کلیک روی لینک داده شده دنبال کنید.

 

4

 

متقاضی با خرید ملک در کشور قبرس با ارزش 2.000.000 یورو و پرداخت 150.000 یورو به دولت آن، می‌تواند برای خود و خانواده‌‌اش در کمتر از شش ماه تابعیت این کشور را دریافت کند.

 

این روش برای افرادی است که از لحاظ هزینه مشکلی ندارند و از تمکن مالی بالایی برخوردارند.نکته دیگری که در زمینه اقامت دائم این کشور باید به آن توجه کرد، خرید حد اکثر دو ملک به ارزش 300.000 یورو است که با این‌کار این امکان برای فرد به‌وجود می‌آید که در مدت زمان کمتر از 2 ماه اقامت این کشور را دریافت نماید.

 

برای سرمایه‌گذاری از این طریق، هیچ نیازی به تاسیس شرکت نبوده و مراحل قانونی و اداری آن بسیار ساده است. حق‌العمل آژانس‌های املاک در این کشور غالبا بین 5 الی 3 درصد قیمت ملک می‌باشد.فرد سرمایه‌گذار باید مبلغی تحت عنوان ودیعه به آژانس املاک واگذار کند که معمولا 1 درصد از قیمت کل ملک است.

 

مالکان حتی این امکان را دارند که در صورت نبودن خود در این کشور برای مدت طولانی، ملک خود را برای اجاره واگذار کنند و از این راه به سود مضاعفی دست بیابند.

 

·مزیت‌های خرید ملک در قبرس

 

افراد با خرید املاک در قبرس نه تنها به سهولت ویزای دائم خود را دریافت می‌کنند بلکه با سرمایه‌گذاری در این کشور به سود مالی بالایی دست خواهند یافت.

متقاضیان با اخذ پاسپورت قبرس یک شهروند اروپایی محسوب می‌شوند و از تمامی حقوق اولیه این کشور از قبیل حق کار، تحصیل و سرمایه گذاری مانند یک شهروند اروپایی برخوردار خواهند بود. همچنین می‌توانند با این پاسپورت به تمامی نقاط اروپا سفر کنند. نکته قابل توجهی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که افراد نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ 500.000 یورو اقدام به اخذ پاسپورت برای والدین خود کنند و اینکه برای دریافت آن نیاز به دانستن زبان این کشور نیست.

جالب است بدانید 2.000.000 یورویی که بر

 

·استانداردهای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشور قبرس

 

افراد برای هر نوع سرمایه‌گذاری در هر کشوری، خواه از طریق خرید املاک یا حتی کارآفرینی، قبل از هر چیزی باید از شرایط کلی اقتصادی و استانداردهای سرمایه‌گذاری آن کشور، آگاهی و اطلاعات کامل به‌دست آورند، زیرا با این کار می‌توانید یک دید کلی از امنیت سرمایه خود در آن کشور را داشته باشند. همچنین میزان انواع مالیات پرداختی از مهاجران فاکتور بسیار مهمی ‌است که برای امرار معاش و گذران زندگی در آن کشور، باید آن را مد نظر داشت.

اولین موردی که برای خرید ملک در این کشور باید بدانید این است که نرخ مصادره اموال در قبرس از سال 2014 تا 2019 کمترین میزان را داشته است.

 

افراد باید این را در نظر داشته باشند که نرخ مالیات انتقال در قبرس، فقط در روز انتقال مالکیت توسط اداره ثبت زمین، بر اساس ارزیابی ملک صورت می‌پذیرد نه قیمت کل خرید واقعی. مابقی پرداختی‌ها بصورت تقریبی از قبیل هزینه‌های حقوقی مجزا 4.165 یورو، مالیات تمبر 620 یورو و ثبت زمین و سایر هزینه‌ زندگی در قبرس 120 یورو می‌باشد.

 

·واجدین شرایط برای خرید ملک در قبرس

 

برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور از روش خرید ملک، افراد نیاز به هیچ مدرک تحصیلی، زبان و تست پزشکی ندارند، و فقط نیاز به مدرک عدم سوء پیشینه می‌باشد. شرایط سنی در نظر گرفته شده بالای 18 سال است و همچنین هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌پذیرد.

 

·مراحل قانونی خرید ملک

 

همانطور که در قبل به آن اشاره شد برای اقامت در قبرس نیازی به هیچ گونه مدارک زبان یا تحصیلی برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید املاک نمی‌باشد. فقط افراد باید نسبت به سرمایه‌گذاری در این کشور متعهد شوند و مدارک و قراردادهایی که دلیل بر این کار است را به ادارات و مراجع مربوطه ارائه دهند.

خریداران چند روز بعد از عقد قرارداد می‌توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند و چنانچه به هر دلیلی درخواست آن‌ها رد شود، امکان دریافت تمامی مبالغ پرداختی به دولت را خواهند داشت.

 

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy (2)

 

·هزینه‌های اجاره و خرید ملک در قبرس

 

برای خرید یا اجاره در قبرس مانند هر کشور دیگری دو عامل بسیار تاثیر گذار است. اول مکان و محل قرار گیری ملک و دوم کاربری آن است. هزینه خرید ملک در قبرس در هر شهری متفاوت است و همچنین قیمت آپارتمان نسبت به منازل ویلایی بالطبع تفاوت دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied