شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز مهندس

دکتر محمدعلی همتی، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی پنجم اسفند، روز مهندس را به تمامی مهندسان شاغل در سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.

پیام تبریک عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز مهندس

متن پیام تبریک دکتر همتی به شرح زیر است:

پنجم اسفند ماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند فرزانه و یکی از متنفذین عرصه علم و دانش ایران زمین و روز مهندس بر شما متخصصین ، مهندسین توانمند سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت باد .

سپاس و درود بر شما همکاران گرامی که با تعهد و دانش همواره طلایه داران توسعه و پیشرفت در سازمان تامین اجتماعی بودید و در شرایط فعلی دنیا که میزان بهره برداری از فناوری و نوآوری به عنوان شاخص توسعه یافتگی در کشورها به حساب می آید، عامل سربلندی سازمان خود شدید. بی شک حضور شما  در سرعت دسترسی به اطلاعات، ارتقای کیفیت و تسهیل در ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، توسعه فعالیت های عمرانی، تقویت زیرساخت ها و توسعه علم و نوآوری بر کسی پوشیده نیست و این شما عزیزان بودید که با همت و پشتکار خود و با تکیه بر دانش، ابتکار و خلاقیت به اهداف سازمان در راستای گسترش فناوری جامه عمل پوشاندید.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز خجسته از زحمات بی دریغ و تلاش های شبانه روزی شما مهندسین محترم قدردانی نموده، توفیق روزافزون شما را در راستای پیشبرد اهداف و تداوم ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied