شمانیوز
شما نیوز

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد

صبح روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز فولاد با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، عزت اله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی‌احمد‌آبادی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از مدیران صنایع فولادی و معدنی کشور در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد‌.

از مهم ترین محورهای این همایش می‌توان به: اهمیت صادرات (فروش/تهاتر)،‌ چالش ‌های تغییرات مکرر سیاست ‌های داخلی و تحولات بین ‌المللی، بررسی عرضه و فروش داخلی (بورس کالا) و قیمت‌ گذاری محصولات فولادی، توسعه فناوری، ارتقا بهره ‌وری، تحول دیجیتال و نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت فولاد، توازن پایدار تولید، تعامل سازنده،‌ میزان سرمایه‌ گذاری و سهم سود ارکان چرخه تولید فولاد،‌ بازنگری، تدوین استراتژی و به‌ روزآوری طرح جامع فولاد، ارتباط دوسویه بازار سرمایه و ارکان چرخه فولاد،‌ فرصت ‌ها و تهدیدها،‌ توسعه اکتشاف و راه ‌اندازی معادن راکد سنگ آهن و زغال سنگ و مسئولیت ‌های اجتماعی شرکت ‌های معدنی و صنعتی حوزه فولاد اشاره کرد.

اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت در بازدید از غرفه شرکت فولاد خوزستان و در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: برای حفظ جایگاه بین‌المللی، صادرات فولاد ادامه دارد. ارزآوری و حضور مستمر در بازارهای بین‌المللی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در صنایع معدنی و فولادی است.

وی افزود: از طرفی به منظور ساماندهی بازار، در حال تدوین برنامه استراتژیک هستیم که به زودی به شرکت‌های مختلف معدنی و فولادی ابلاغ می‌شود. در این برنامه سهم تامین بازار داخل و میزان صادرات تعیین شده است.

اردشیر سعدمحمدی در پاسخ توضیحات بهمن تجلی‌ زاده معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان مبنی بر اینکه مبنای تولید فولاد خوزستان صادرات است،‌ گفت: شرکت فولاد خوزستان یکی از بنگاه‌های موفق در تولید و صادرات کشور به شمار می‌آید،‌ از طرفی این شرکت در تامین نیازهای داخل همیشه پیش‌قدم است.

بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی این شرکت با بیان اینکه صادرات از محورهای اصلی فولاد خوزستان به شمار می‌آید، گفت: سیاست‌ های فولاد خوزستان ایجاد توازن در بازار است و محصولات این شرکت در اقصی نقاط جهان مشتری دارد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی، محمد سلیمی‌نبی معاون خرید، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی، رحیم رضایی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی، رضا وکیلی سرپرست مدیریت فروش داخلی از شرکت فولاد خوزستان در این همایش حضور دارند.

گفتنی است، یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار از چهارم لغایت ششم اسفندماه ۱۳۹۹ در محل سالن همایش های هتل المپیک تهران دایر است.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied