شمانیوز
شما نیوز

سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی بیمه رازی منصوب شد

با حضور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی برگزار شد.

سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی بیمه رازی منصوب شد

آقای علی اصغر اصلان بیگی با حکم دکتر علی جباری به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی منصوب شد. محمد مهدی امانی نیز که پیش از این معاونت فنی را برعهده داشت، با حکم مدیرعامل، به سمت مشاور مدیرعامل منصوب شد.

دکتر علی جباری در این مراسم با تقدیر از زحمات آقای امانی در زمان تصدی معاونت فنی رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور آقای علی اصغر اصلان بیگی و با بکارگیری همه توان و ظرفیت معاونت فنی بیمه های غیرزندگی نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گذاران، آحاد مردم و سهامداران تلاش نمایند و توجه به خط مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت مورد انتظار می باشد.

آقای علی اصغر اصلان بیگی با ابراز امیدواری از حضور در بیمه رازی و با تقدیر از عملکرد آقای امانی برنامه های خود را در راستای چرخش های استراتژیک، اهداف و استراتژی های کلان به عنوان رویکردها و راهبردهای بنیادین شرکت بیمه رازی با استفاده از پتانسیل مدیران فنی اعلام کردند.

معاونت برنامه ریزی و نوآوری و معاونت توسعه بازار و فروش و مدیران فنی بیمه رازی در این مراسم حضور داشتند.

 

روابط عمومی بیمه رازی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied