شمانیوز
شما نیوز

زمان واریز آخرین یارانه معیشتی امسال مشخص شد

آخرین یارانه معیشتی امسال، روز یکشنبه آینده (۱۰ اسفند) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. هچنین آخرین مرحله یارانه کرونا در آخرین روزهای اسفند پرداخت می‌شود.

زمان واریز آخرین یارانه معیشتی امسال مشخص شد

آخرین یارانه معیشتی بنزین امسال در هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. پرداخت این یارانه با گران شدن ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین در پاییز سال گذشته از آذر ماه آغاز شد و شانزدهمین مرحله آن در ماه جاری پرداخت می‌شود.

اگر زمان‌بندی واریز یارانه‌ها که از دی پارسال آغاز شده در اسفند نیز پا برحا باشد، این یارانه روز یکشنبه آینده (۱۰ اسفند) واریز می‌شود و مبلغ آن نیز بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

با توجه به این که حدود هفت میلیون خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا دریافت کرده‌اند، سومین قسط این وام نیز از یارانه معیشتی اسفند آنها کسر می‌شود

طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، این یارانه به حساب ۶۰ میلیون نفر واریز می‌شود و خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

پس از پرداخت این یارانه، دولت موظف است دو یارانه نقدی و معیشتی کرونا را نیز واریز کند. یارانه‌بگیران نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی حدود ۷۸ میلیون نفر و یارانه‌بگیران کرونا حدود ۳۴ میلیون نفر هستند و با واریز این یارانه در اسفند پرونده یارانه کرونا بسته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied