شمانیوز
شما نیوز

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از بیمه ملت تقدیر کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس مراتب رضایت این اداره‌کل را از همکاری با بیمه ملت با ارائه لوح تقدیری به مدیر بیمه‌های مسئولیت این شرکت اعلام کرد.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از بیمه ملت تقدیر کرد

مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه ملت روز چهارشنبه ششم اسفند 99 به منظور ارزیابی روند ارائه خدمات، جمع‌بندی خسارات معوق بیمه‌گزار و بررسی مشکلات موجود و بهبود فرآیندها با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این استان دیدار کرد.

 

در این دیدار، مجید حسن‌پور گزارشی از عملکرد بیمه ملت در رسیدگی به خسارات مربوط به قرارداد ارائه داد و مهندس سیاهپور نیز مراتب رضایت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس را از همکاری با بیمه ملت با ارائه لوح تقدیری به مدیر بیمه‌های مسئولیت این شرکت اعلام کرد.

 

بر اساس این گزارش؛ شرکت بیمه ملت با توجه به مشتری‌مداری به عنوان یک اصلی مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی، قرارداد بیمه مسئولیت مدنی در قبال اشخاص ثالث را با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برای یک سال دیگر تمدید کرد.

 

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس که به عنوان یکی از بیمه‌گزاران بزرگ شرکت، از سال 1395 تحت پوشش بیمه ملت بوده، این قرارداد را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

 

پهناور بودن این استان، پیگیری مستمر قرارداد و تعامل با بیمه‌گزار را می‌طلبد و در طی سال‌هایی که این قرارداد تحت پوشش بیمه ملت بوده، ارائه نظرات کارشناسی، تدوین بیمه‌نامه بر اساس نیاز بیمه‌گزار و رسیدگی سریع به خسارات، رضایت بیمه‌گزار از عملکرد بیمه ملت را به دنبال داشته است.

 

روابط عمومی بیمه ملت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied