شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات تخصصی تعمیرگاهی خودرو در " اتوشناس "

مرکز خدمات خودرویی اتوشناس با بهره گیری از تجربه ۴۰ ساله حضور اتوخسروانی در بازار خودرو ایران، خدمات تخصصی متفاوتی را در زمینه فروش و خدمات خودرو ارایه نموده است.

خدمات تخصصی تعمیرگاهی خودرو در  " اتوشناس "

مرکز خدمات خودرویی اتوشناس با بهره گیری از تجربه ۴۰ ساله حضور اتوخسروانی در بازار خودرو ایران، خدمات تخصصی متفاوتی را در زمینه فروش و خدمات خودرو ارایه نموده است. خدماتی نظیر:

 

- خدمات تخصصی تعمیرگاهی انواع خودروهای کره ای و ژاپنی مانند تویوتا، کیا، هیوندای، میتسوبیشی، نیسان، سانگ یانگ و ...

-کارشناسی فنی، بدنه و اصالت شاسی و موتور خودرو به همراه عقد قرارداد توسط وکیل مجرب دادگستری زیر نظر اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل خودرو تهران "کارشناسی شسته رفته"

- دیتیلینگ، سرامیک کاری بدنه خودرو، کاور بدنه، فیس لیفت و خدمات تخصصی آپشن و اکسسوریز "اتوآپ"

- کارواش تاچ لس نانو و صفرشویی

- کارت خدمات خودروی "اتویار" شامل سرویس هایی نظیر حمل خودرو با خودروبر، سوخت رسانی اضطراری، پنچرگیری، باتری به باتری و خدمات متنوع دیگر

قسمتی از خدمات متنوع و تخصصی در اتوشناس است .

 

"جهت برقراری تماس به صورت تلفنی می توانید 45267-021 را شماره گیری نمایید"

 

در مرکز تخصصی کارشناسی خودرو اتوشناس، تمام امکانات و دستگاههای پیشرفته معاینه فنی خودرو مستقر شده و مرحله به مرحله تمام موارد طبق چک لیست های فنی مورد ارزیابی قرار گرفته و ایرادها به دقت ثبت می شوند. هنگامی که خودرو در مراکز کارشناسی معتبری همچون اتوشناس کارشناسی فنی می شود، خودرو روی جک رفته و تمامی نقاط آن از نظر روغن ریزی، ضربه و تمامی ایرادات ممکن دیگر بررسی می شود. همچنین تمامی تجهیزات خودرو از کلید شیشه بالابر تا پیشرانه خودرو تست می شود. در مرکز کارشناسی اتوشناس دستگاهی مانند نمونه موجود در مراکز معاینه فنی موجود بوده که وضعیت فعلی پیشرانه و عمر آن را به مشتری اعلام می کند.

امید است تلاش ما در اتوشناس جهت ایجاد رفاه و آسایش و ارایه سطح متفاوتی از خدمات مورد توجه مشتریان گرامی قرار گیرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied