شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خرید عید با مجتمع تجاری جهیزیه ایران

این روزها با نزدیک شدن به عید و دریافت عیدی شاید شما به فکر نو کردن بخش کوچکی از اسباب منزل خود افتاده باشید یا بخواهید در حراجی‌های آخر سال بخشی از جهیزیه و وسایل زندگی جدید خود را تهیه کنید. وضعیت اقتصادی انجام این امور را بسیار سخت کرده و همه به فکر پیدا کردن ارزان‌ترین اجناس هستند.

خرید عید با مجتمع تجاری جهیزیه ایران

خرید عید با مجتمع تجاری جهیزیه ایران

 

این روزها با نزدیک شدن به عید و دریافت عیدی شاید شما به فکر نو کردن بخش کوچکی از اسباب منزل خود افتاده باشید یا بخواهید در حراجی‌های آخر سال بخشی از جهیزیه و وسایل زندگی جدید خود را تهیه کنید. وضعیت اقتصادی انجام این امور را بسیار سخت کرده و همه به فکر پیدا کردن ارزان‌ترین اجناس هستند.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران به دنبال تسهیل این فضا است.

 

جهیزیه ایران نه تنها با حذف واسطه‌ها بهترین کالاها را با بهترین قیمت‌ها به دست مصرف کننده خود می‌رساند، بلکه با فروش ویژه عید خود بسیاری از کالاهای خود را زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

از طرف دیگر جهیزیه ایران از پارکینگ تا بام سلامت را در اختیار مشتریان و کسبه خود قرار می‌دهد و در فضای خود آرامش و امنیت را برای هر دو طرف به ارمغان می‌آورد. در ادامه نگاهی به این مرکز خرید مجهز جنوب شهر تهران خواهیم داشت.

 

ساخت مرکز خرید در شوش، به جای ساخت آن روی باغات شمال شهر

 

پیش از هر چیز احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. چرا به الهیه، اقدسیه یا هر جای دیگری در تهران، مالکان جهیزیه ایران سراغ شوش رفتند؟ به جز توجیه اقتصادی و اجرایی پروژه مسائل دیگری نیز برای سازندگان و مالکان جهیزیه ایران مطرح بود.

 

پیش از همه این که مجتمع تجاری جهیزیه ایران مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع جای محلی ساخته شد که مرکز پخش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شوش بود و یکی از اهداف آن اشتغال‌زایی برای جوانان شوش است.

 

به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب نیروهای خدماتی این مجتمع از نگهبان، منشی تا کادر فروشند غذا و دیگر نیروهای مورد نیاز مجموع با اولویت اهالی شوش جذب می‌شود. به این شکل هم نیروها کارآمدی بیشتری دارند و هم ظرفیت اشتغال مجموعه به طور کامل صرف جوانان شوش می‌شود.

 

یکی از مسئولین این مجتمع تجاری درباره وضعیت محل این مجتمع تجاری در یک دهه پیش روایت جالبی دارد. وی می‌گوید: تقریباً 12 سال پیش بود که تصمیم گرفته شد گودبرداری این مجتمع تجاری در ضلع شمال غربی میدان شوش انجام شود. در آن زمان در مکان فعلی این مجتمع تعداد قابل توجهی خانه وجود داشته که هم از لحاظ کیفیت ساخت‌وساز و هم از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی نداشت.

 

نگاهی کوتاه به مرکز خرید جهیزیه ایران

 

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با 140 هزار متر زیر بنا در 14 طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از 2500 خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در 5 طبقه آن بیش از 1000 واحد تجاری موجود است. طبقه 4 ام این مجتمع تجاری نیز یک فلت 10 هزار متری یک دست با ارتفاع 6 متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

 

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن طور که از نامش پیداست، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تأمین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. اما این تنها یکی از اهداف جهیزیه ایران است. هدف مهم دیگر جهیزیه ایران این است که خریداران و فروشندگان تجربه‌ای آرامش بخش و آسوده را در آن داشته باشند. تمام امکانات این مرکز خرید هم در همین چارچوب طراحی شده است.

 

در هر طبقه این مجتمع تجاری 16 واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی کردن و از آنان مراقبت می‌کنند. 48 پله برقی، 9 آسانسور نفر بر و 1 آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با مهراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که هم فضای نیایش، استراحت و البته تعویض لباس نوزادان را فراهم کرده است.

 

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه 500 صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذاهای ایران و فست فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برندهای بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود.

 

در صورت خستگی هم شما می‌توانید از امکانات ورزشی این مجتمع تجاری که روی بام آن آماده شده است استفاده کنید. زمین مینی گلف، تنیس و سالن بیلیارد در کنار جاده سلامت و دستگاه‌های ورزشی امکانات هستند که به زودی روی بام جهیزیه ایران مستقر می‌شوند. در این مکان حتی امکان استحمام هم برای ورزشکاران مهیا شده است. البته این بام مجهز برای تمام کسبه خواهد بود و از حضور همگان در آن استقبال می‌شود.

 

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از 2500 خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است. این پارکینگ 600 واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان است.

 

جهیزیه ایران؛ میزبان برندهای ملی

 

یکی دیگری از اهداف مهم جهیزیه ایران میدان دادن به تولیدات با کیفیت ایرانی است. با این کار نه تنها خریداران با قیمتی بهتر به کالای مورد نظر خود می‌رسند، بلکه حمایت از تولیدات با کیفیت ایرانی نیز محقق می‌شود و این محصولات فرصت برابری با برندهای به نام دنیا دارند تا به دست مصرف کنند برسد.

 

با توجه به همین مسئله مجتمع تجاری جهیزیه ایران می‌خواهد خانه برندهای با کیفیت باشد. تا امروز برندهایی مثل هیمالیا، امرسان و سام سرویس آماده ورود به این مرکز خرید شده‌اند و لیست بلند بالا از برندهای معتبر ایرانی دیگر نیز دنبال حضور در بیش 1000 واحد تجاری این مجتمع هستند.

 

به جز این در حاضر فروش فوق‌العاده در جهیزیه ایران جریان دارد که باعث شده است تا قیمت‌ها به شدت مناسب‌تر از دیگر ایام سال باشد. به گفته فروشندگان این مجتمع در حال حاضر این قدر قیمت‌های فروش در این مرکز تجاری مناسب است که برخی از مغازه داران سطح شهر و حتی خود شوش اجناس خود را از این مجتمع خریده و در مغازه خود به فروش می‌رسانند.

 

ویژگی مهم دیگر جهیزیه ایران برای علاقه‌مندان به خرید یا اجاره واحد تجاری در این مرکز خرید، قیمت منصفانه مغازه‌های آن است که در مقایسه با امکانات کم نظیر آن به شدت قابل ملاحظه است و با مجتمع‌های تجاری دیگر قابل مقایسه نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied