شمانیوز
شما نیوز

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در ذوب آهن اصفهان

به مناسبت روز درختکاری ، آیین کاشت نهال با حضور حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، منصور یزدی زا ده مدیرعامل ، مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ،مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت و تعدادی از دیگر مسئولین ذوب آهن اصفهان در این شرکت برگزار شد.

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در ذوب آهن اصفهان

به مناسبت روز درختکاری ، آیین کاشت نهال با حضور حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، منصور یزدی زا ده مدیرعامل ، مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ،مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه،  مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت و تعدادی از دیگر مسئولین ذوب آهن اصفهان در این شرکت برگزار شد.

شایان ذکراست ذوب آهن اصفهان بزرگترین جنگل دست کاشت کشور به مساحت 16 هزار و پانصد هکتار را دارا می باشد که عمده آن به صورت دیم آبیاری می شود . کل فضای تولیدی این شرکت800 هکتار است که مطابق استاندارد ،  25 درصد آن یعنی 200 هکتار باید فضای سبز باشد ،  این درحالی است که فضای سبزی معادل 80 برابر آن در ذوب آهن اصفهان ایجاد شده است .

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied