شمانیوز
شما نیوز

معاون امور استانها و بازاریابی:

پاسخگویی دقیق به مشتریان، از اصلی ترین برنامه های بانک توسعه تعاون در اجرای قانون جدید چک است

معاون امور استانها و شعب بانک توسعه تعاون در جلسه هم اندیشی اجرای قانون جدید چک، ضمن تشریح جزئیات اجرایی، بر رعایت دقیق موازین قانون جدید و ارائه اطلاعات درست، به هنگام و دقیق به مشتریان تأکید کرد.

پاسخگویی دقیق به مشتریان، از اصلی ترین برنامه های بانک توسعه تعاون در اجرای قانون جدید چک است

سعید معادی در نشست هم اندیشی که به منظور تشریح ابعاد مختلف قانون چک و فرآیندهای اجرایی آن در بانک توسعه تعاون برگزار شد، گفت: با توجه به فراهم سازی زیرساختهای فنی و ابزارهای دسترسی به ثبت صدور، تائید و انتقال چک در سامانه های مدرن بانک توسعه تعاون، هم اینک پاسخگویی به سوالات و ابهامات عموم مشتریان و ذینفعان در خصوص این قانون و فرآیندهای اجرایی آن مهمترین دستور کار همکاران شعب بانک توسعه تعاون خواهد بود.


وی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع و اشراف کامل عموم همکاران از جزئیات و بندهای مختلف این قانون، بر اهمیت آگاهی بخشی دقیق به مشتریان و راهبری همه خدمات گیرندگان و ذینفعان برای انجام صحیح و بدون مشکل فرآیندهای قانون جدید چک تاکید کرد.


معاون امور استان ها و شعب بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت تغییرات صورت گرفته در مبادلات تجاری با ابزار چک در اکو سیستم بانکی و اقتصادی کشور، تصریح کرد: عصر حاضر دوران عدم قطعیت است و سرعت شتابان رشد فناوری و ظهور فناوری های مدرن، تحولات گسترده ای در صنعت بانکداری ایجاد کرده و چاره ای نیست جز اینکه برای همگام شدن با این تحولات، به طور مستمر دانش و تخصص فردی و کاربردی خود را به روز کنیم.


معادی ضمن توجه دادن به ظرفیت های مهم مالی و مبادله ای چک در نظام پولی و بانکی کشور، گفت: متأسفانه به دلیل وجود برخی موانع و خلاها در گذشته و ضرورتهای حاکم بر فضای مبادلات با چک، این ابزار حیاتی به جای اثربخشی و به کارگیری ظرفیت ها برای تسهیل مبادلات، به ابزاری بی پشتوانه در فضای اقتصادی کشور تبدیل شده و معضلات ناشی از چک های برگشتی و آسیب های مترتب بر آن، قانونگذار را وادار به تغییر روش های اجرا و تقویت این ابزار مالی نموده است.


وی در ادامه افزود: راهکارهای پیش بینی شده در قانون جدید چک، شیوه ای برای بهبود، بازنگری و بازمهندسی این ابزار مالی است، اگرچه شاید در ابتدا دشواری هایی نیز برای استفاده عموم به همراه داشته باشد اما قطعا بعد از اجرای کامل، برکات و تاثیرات موثر آن بر نظام پولی و اقتصادی کشور مشهود خواهد بود.


معاون امور استان ها و شعب بانک توسعه تعاون با تاکید بر اینکه درک و اشراف کامل همه همکاران در شعب نسبت به جزئیات اجرایی این قانون و تسلط بر اجرا از مهمترین انتظارات از ایشان است، تصریح کرد: انتقال و گردش صحیح اطلاعات درباره فرآیندهای اجرایی قانون چک و به تبع آن تنویر و راهبری مشتریان برای انجام بدون مشکل و فراهم سازی امکان مهارت افزایی برای عموم ذینفعان، از مهمترین راهبردهای بانک توسعه تعاون برای اجرای صحیح قانون جدید چک در شبکه بانکی است.


گفتنی است در این نشست که محمدی، مدیر امور شعب و جمعی از مدیران صف و ستاد بانک توسعه تعاون به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس از شعب سراسر کشور حضور داشتند، شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با تشریح مختصات این قانون جدید، نحوه استفاده از سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون برای ثبت صدور، تائید و انتقال چک را تشریح کرد و به سوالات همکاران در این خصوص پاسخ گفت.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied