شمانیوز
شما نیوز

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر:

شهروندان استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر،گفت: از تمامی اقشار جامعه می خواهیم با درک شرایط موجود و با هدف حفظ سلامتی خود و کارکنان شبکه بانکی استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند.

شهروندان استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند

جواد عطاران با اشاره به اینکه شعب بانک شهر در هفته پایانی سال طبق روال معمول با افزایش تقاضای خدمات بانکی از سوی شهروندان مواجه است، افزود: کارکنان این بانک طی سال جاری در سخت ترین شرایط، به فعالیت و خدمت رسانی به هموطنان مشغول بوده اند؛ بنابراین لازم است، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک از حجم مراجعه به شعب بانک کاسته شود.

عطاران تصریح کرد: شهروندان می توانند با استفاده از خدمات "همراه شهر "، "اینترنت بانک "و ... از تردد خود در سطح شهر و مراجعه به شعب این بانک کم کرده و گامی در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا برداشته و ریسک ابتلا خود به این ویروس را هم کاهش دهند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ داریم که سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک می تواند پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی باشد، ادامه داد: از شهروندان می خواهیم ضمن پرهیز از حضور در شعب، در صورت الزام برای حضور در شعب، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در بیشترین سطح رعایت کنند.

 

روابط عمومی بانک شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied