شمانیوز
شما نیوز

تیم دادگستری قهرمان مسابقات فوتسال جام یادواره کیش

مسابقات جام یادواره کیش با کسب قهرمانی تیم دادگستری در سالن چنده منظور المپیک کیش پایان یافت

تیم دادگستری قهرمان مسابقات فوتسال جام یادواره کیش

مسابقات 8 جانبه فوتسال جام یادواره کیش که درگرامی داشت یاد و خاطره دو تن از بازیکنان تیم ملی "علی انصاریان و مهرداد میناوند" از پنجشنبه۲۱اسفند در سالن چند منظوره مجموعه المپیک کیش آغاز شده بود شامگاه دوشنبه 25 اسفند و همزمان با چهلمین روز در گذشت این دو ملی پوش با برگزاری دیدار نهایی به کار خود پایان داد.

دیدار پایانی این مسابقات میان دو تیم دادگستری و پاس ناجا بر گزار شد و تیم دادگستری موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد و تیم پاس ناجا نیز مقام دوم این مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین در این مسابقات تیم های الصاروج و رستوران سالود در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند و تیم الصاروج با پیروزی در این دیدار به مقام سوم مسابقات دست یافت.

مرحله پایانی مسابقات جام یادواره کیش با حضور تیم های "پاس، دادگستری، رعد پدافند هوایی، مقاومت سپاه، شرکت عمران، آب و خدمات کیش، شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، الصاروج و تیم هنرمندان به مدت 5 روز در مجموعه المپیک کیش برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور برخی از مسئولان محلی و نظامی و انتظامی از تیم های برتر فوتسال جام یادواره کیش تقدیر شد.

لازم به ذکر است تیم های دادگستری کیش و پاس ناجا که به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند سهمیه شرکت در لیگ فوتسال جزیره کیش را کسب کردند . لیگ فوتسال جزیره کیش با حضور 10 تیم تابستان 1400 برگزار می شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied