شمانیوز
شما نیوز

در پیام نوروزی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی در سال 99 کارنامه ارزشمندی دارد

هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی ضمن تبریک حلول سال 1400 به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان از تلاش ها و زحمات همکاران در سال 1399 تقدیر کردند.


سازمان تامین اجتماعی در سال 99 کارنامه ارزشمندی دارد

در پیام تبریک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سال 1400 آمده است:

سالی دیگر را بافراز و فرودهای فراوان آن پشت سر می گذاریم و درآستانه سال جدید مشرف به پایان قرن باتوکل به خداوند ، چشم به راه روشن فردا می دوزیم .

کارنامه تامین اجتماعی درسال1399 با تمامی سایه روشنهایش - بیانگرتلاش مجموعه ای سخت کوش و مؤمن جهت شرکت در آزمونی دشوار برای اثبات استواری گامهای ما در مسیر کمک به تحقق عدالت اجتماعی و حمایت نیروهای مولد جامعه بود و گام هایمان در این سال در هم پایی و همراهی با یکدیگر، معنا و مفهومی جدید یافت. سازمان تامین اجتماعی همانطوری که توانسته در کاهش آثار نامطلوب ناشی از بحرانهای مختلف اقتصادی، بازار کار و جامعه نقش کلیدی خود را ایفاء نماید به عنوان بخشی از نظام به ایفای نقش ضربه گیر خود در مواجهه با همه گیری ویروس کووید 19 در بخشهای بیمه ای و درمان پرداخت و به رغم تمامی فشارهای مالی ناشی از بحران شیوع کرونا ، اقدامات ارزنده ای را انجام داد تا از ابعاد و پیامدهای بحران برجمعیت تحت پوشش بکاهد. این سازمان در طول سال 1399 گام های ارزشمند دیگری از جمله اجرای پروژه3070 و غیرحضوری کردن بخشی از خدمات، حرکت جهادی و پیشگامی سازمان در عملیاتی کردن نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پس از سالها، بورسی شدن سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، وصول بخشی از مطالبات سازمان از دولت  و ... برداشته است و به  رغم همه دشواریها و دغدغه هایی که به سازمان تامین اجتماعی تحمیل شد این روز ها را به خاطره ای ماندگار تبدیل کرد و چون نقطه درخشانی در کارنامه تلاشهای این سازمان به یادگارخواهد ماند. بی شک این مهم محقق نمی شد مگر با فداکاری مدیران و کارکنان این سازمان و تقدیم شهدایی با ارزش در بخشهای درمان و بیمه ای که بدون تردید ایثار و خدمات ارزنده ایشان در حافظه تاریخی سازمان تامین اجتماعی ثبت و ماندگار خواهد شد .

با اغتنام فرصت فرارسیدن سال 1400 را به تمامی بیمه شدگان ارجمند، مستمری بگیران عزیز ، کارفرمایان گرامی و همچنین تمامی مدیران و کارکنان صدیق و پرتلاش خانواده بزرگ تامین اجتماعی در بخش های بیمه ای ، درمانی و اقتصادی تبریک و تهنیت می گوییم و سالی سرشار از سعادت ، خوشبختی و شادکامی برای ایشان و خانواده محترمشان از خداوند متعال مسألت می کنیم.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied