شمانیوز
شما نیوز

بیمه زندگی برای زندگی

بیمه زندگی برای زندگی

به نام خدا

 

نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم

نوروز و چنین باران باریده مبارک باد

 

سالی را پشت سرگذاشتیم که تجربه­‌ای دیگر در زندگی و کسب وکارمان بود. ویروس کرونا به ما یادآوری کرد که چقدر در مقابل موجود میکروسکپی، ضعیف و شکستنی هستیم و سلامتی چه موهبت غیر قابل شمارشی است و چه خوب درک کردیم کلام سعدی شیراز که فرمود: "هر نفسی که فرو می­‌رود ممد حیات است و چون بر می­‌آید مفرح ذات پس در هر نفس دو نعمت است و بر هر نعمت شکری واجب، از دست وزبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید". خدای مهربان را شاکریم که در صحت و سلامتی توانستیم خدمتگزاری کنیم و برای آن‌ها که پرونده‌­شان بسته شد، آرزوی جایگاه سبز ابدی داریم.

 

باران با راهبردهای هیات مدیرۀ محترم، با حرف­‌های تازه در بیمه زندگی و سرمایه­‌گذاری، وارد بازار بیمه شد و به همت شما عزیزان خوش درخشید. مدیران محترم، کارکنان، مدیران محترم دفاتر بازاریابی و فروش، نمایندگان، کارگزاران و بازاریابان، "بیمه زندگی برای زندگی" را معنا بخشیدند، که صمیمانه درخور تقدیر است و بی‌­تردید، بی­‌نیاز مطلق نیز بهترین پاداش را توشۀ راهمان خواهد کرد، چون، عبادت بجز خدمت خلق نیست.

به گواه بازوان حرفه‌­ای فروش بیمۀ زندگی در باران و در ادامۀ راه، بخش بزرگی از اقیانوس آبی انتظار فتح می­‌کشد و مدیران و کارکنان ما با تمام وجود آماده پشتیبانی و حمایت از این شبکه ارزشمند و پرتوان هستند.

در سال جدید با برنامه و تلاش مثال زدنی، همانند آنچه که در سال قبل نظر نظاره‌­کنندگان را به خود جلب کرد، مسیر جدیدی را خواهیم گشود که جایگاه اولین‌های  بیمه زندگی کشور را دست یافتنی کرده و در خور مردم خوب کشورمان ادای وظیفه کنیم.

سال نو مبارک

سلامت و عزتمند باشید.

 

علیرضا هادی

مدیرعامل بیمه باران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied