شمانیوز
شما نیوز

پیام نوروزی دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه میهن در پیام نوروزی با بیان اینکه بیمه گران در شرایط سخت کرونایی کشور از این آزمونِ سخت، سربلند و رو سفید بیرون آمدند؛ ابراز امیدواری کرد که سال 1400 سرشار از سلامت و نشاط، رونق و بهروزی و آغاز روز‌های خوش و پایان تلخی‌ها برای ملت آزاده ایران و اهالی صنعت بیمه باشد.

پیام نوروزی دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن

متن پیام به این شرح است:

 

همکاران ارجمند

در سال 1399 بیمه گران در شرایط سخت کرونایی کشور، تلاش کردند در برابر این شرایط ایستادگی و رسالت خویش را در آرامش و اطمینان بخشی به جامعه و فعالان اقتصادی با ارائه طرح­های جدید بیمه ای که تاثیری غیرقابل انکار بر سطح زندگی و کسب و کار ایشان دارد، به درستی انجام دهند و از این آزمون سخت، سربلند و روسفید بیرون بیایند. اکنون صنعت بیمه تلاش می‌کند در این شرایط از موانع و آلام مردم بکاهد و فضای کسب و کارها را بهبود بخشد و قطعاً در این راه، همبستگی، اتحاد و انسجام تنها مسیری است که به روز‌های بهتر و خوش ختم خواهد شد.

به فضل خدا، ما نیز در بیمه میهن تلاش کردیم با سعی و همت بی­ وقفه همکاران عزیز و شبکه فروش پرتلاش و براساس شاخص های استاندارد صنعت بیمه، فعالیت های خود را پبش ببریم؛ خـدمات رسـانی به بیمه گذاران را بهبود بخشیم و رضایت و اعتماد آنان را جلب نمائیم.

امیدواریم با پشتوانه و حمایت سهامداران محترم و تجربیات گرانقدر اعضای محترم هیات مدیره و همچنین با اتکا به سرمایه انسانی متعهد، متخصص و دلسوز خود بتوانیم شاهد استمرار موفقیت­ها و روند رو به رشد بیمه میهن در تمامی بخش ها باشیم و با استفاده از فناوریها و روشهای مدرن ارتباطی در راستای توسعه ی کمی و کیفی محصولات و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران، گام برداریم.

تردید ندارم که همکاران عزیزم در جای جای کشور با عزمی جدی، نهایت همت خویش را برای تحقق اهداف کلان بیمه میهن با رویکرد فروش بیمه ­های خرد و بیمه­ های زندگی بکار خواهند بست و با سختکوشی و تلاش مضاعف، موجبات اعتلای "میهن" عزیزمان را بیش از پیش فراهم خواهند ساخت.

اینجانب ضـمن قدردانی از زحمات و تلاش­های یکساله تمامی همکاران عزیز و تبریک سال نو و آرزوی توفیق و سرافرازی برای همه هم میهنان عزیز، امیدوارم سال نو سرشار از سلامت و نشاط، رونق و بهروزی و آغاز روز‌های خوش و پایان تلخی‌ها برای همه عزیزان باشد و با تـلاش مضاعف و همدلی بیش از پیش بتوانیم سالی پر از موفقیت و سربلندی برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاوریم و آن را در برگ پرافتخار تاریخ میهنمان، ثـبت نماییم.

رضا مصطفوی

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied