شمانیوز
شما نیوز

پیام نوروزی ناصر صنعتی نژاد فرد، عضو هیات مدیره:

تداوم مسیر رشد در سال 1400

فرارسیدن سال 1400 را به تمامی همکاران، سهامداران محترم و مشتریان وفادار بانک کارآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم و برای یکایک شما از خداوند متعال سلامتی، آرامش و موفقیت را در تمامی لحظات زندگیتان آرزومندم.

تداوم مسیر رشد در سال 1400

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سال 1398 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در مقاطع مختلف با چالشها و مشکلات غیرقابل پیش بینی روبه رو بودیم. همه گیری بیماری کرونا، فعالیت بنگاههای مالی و کسبوکارها در سرتاسر دنیا را به طور مستقیم تحت الشعاع قرارداد، برخی از آنان در ورطه زیان دهی قرار گرفتند و مطابق با اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده خود ظاهر نشدند. هرچند در این میان، برخی از کسب وکارهای آنلاین، تحدیدها، چالشها و مشکلات به وجود آمده را به فرصت تبدیل کرده و سودآوری خوبی را در طی این مدت تجربه کردند.

علیرغم مشکلاتی که اقتصاد کشور و به تبع آن بانکها طی چند سال اخیر شاهد آن بوده اند، بانک کارآفرین با لطف و عنایت خداوند بزرگ و همیاری کلیه همکاران توفیقات و دستاوردهای زیادی داشت و سالی پر از موفقیت را تجربه کرد.

بانک کارآفرین در سالی که گذشت، استراتژیها و برنامه های توسعه ای را در همه بخشها در دستور کار خود قرار دادو خوشبختانه باهمت و تلاش یکایک همکاران در بخشهای صف و ستاد، در رشد شاخص های مهم، کارنامه درخشان و قابل ملاحظهای را کسب کرد. ازجمله رشد قابل توجه در سپرده ها، تسهیلات، صدور ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی و... بخشی از عملکرد مثبت بانک است که نهایتاً به افزایش خالص سود بانک منجر شد.

بدون تردید این دستاورد و این کارنامه درخشان با همدلی و همراهی مضاعف تمامی همکاران عزیز، سهامداران محترم و مشتریان گرامی میسر شده است. به یاری خداوند، امید است مسیر توسعه، کمال و رشد بانک کارآفرین در سال 1400 نیز همچون سال جاری باقوت و قدرت بیشتری و ضمن رعایت تمامی اصول و موازین قانونی و حرفهای در صنعت بانکداری کشور ادامه یابد.

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied