شمانیوز
شما نیوز

ورود فولاد خراسان به ١۴٠٠ با رکوردشکنی همراه شد

قطب تولید فولاد شرق کشور، با سه رکورد تازه به بهار گام نهاد

مجتمع فولاد خراسان سال ١۴٠٠ را درحالی آغاز کرده که در پایان اسفندماه ١٣٩٩ توانست با شکستن سه رکورد تامین و تولید دیگر، علی‌رغم چالش‌های تولید کشور روی نوار موفقیت پا به سال نو بگذارد.

قطب تولید فولاد شرق کشور، با سه رکورد تازه به بهار گام نهاد

 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، در نخستین روز فروردین ماه با انتشار اطلاعیه‌ای از شکسته شدن رکورد سالانه تولید گندله و نیز جا به جایی دو رکورد تامین «ماهانه» و «سالانه» تامین کنسانتره خبر داد.

کسری غفوری با قدردانی از همت و تلاش همکاران خود در سال جهش تولید اعلام کرد: رکورد سالانه تولید ١ میلیون و ۶٠٢ هزار و ٩٧٩ تن گندله سنگ آهن در کارخانه گندله سازی این مجتمع در حالی حاصل شد که بیش از ١۵٠ هزار تن افزایش را نسبت به نِصاب پیشین تولید سالانه این ناحیه نشان می‌دهد.

وی همچنین از جابه‌جایی دو رکورد ماهانه و سالانه تامین کنسانتره سنگ آهن مورد نیاز شرکت در شرایطی خبر داد که تأمین این ماده اولیه استراتژیک جزو چالش‌های بزرگ فولاد سازان کشور در سال گذشته بوده است.

به گفته مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، این شرکت در حالی توانست با افزایش قریب به ٢۵هزارتنی رکورد تامین ماهانه  کنسانتره سنگ آهن به رقم  ٢۶٧هزار تنی تامین کنسانتره در اسفندماه دست یابد که تنها یک ماه از ثبت رکورد ٢٣٣هزار تنی تامین این ماده حیاتی تولید فولاد خراسان در بهمن ماه ١٣٩٩ گذشته بود.

کسری غفوری سومین رکوردشکنی این مجتمع را تامین و تخلیه بیش از ١میلیون و ٨٨۵ هزارتن کنسانتره سنگ آهن برشمرد و خاطرنشان کرد: این میزان تامین ماده اولیه، رکورد سالانه این شرکت را در زمینه تامین کنسانتره که سال گذشته با رقم ١میلیون ۶۵٩هزار تن به ثبت رسیده بود، قریب به ٢٢۶ هزار تن ارتقاء داده است.

به این ترتیب، بزرگترین قطب صنعتی شرق کشور درحالی سال ١۴٠٠ را آغاز می‌کند که بالاترین رقم فروش سالانه، بالاترین رقم رشد سود سالانه، بالاترین میزان تامین ماده اولیه، بالاترین رکورد تولید شمش فولادی، بالاترین رقم تولید ماهانه و سالانه گندله و بالاترین رقم تولید آهن اسفنجی در کارخانه احیا مستقیم را در کارنامه ‌ی پربار خود در سال ١٣٩٩ ثبت کرده و به نظر می‌رسد با دستی پر به استقبال بهار  سال ١۴٠٠ رفته است.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied