شمانیوز
شما نیوز

توسط رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس:

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی 147 هزار متری در قشم افتتاح شد

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی معراج با 147 هزار متر مربع زیربنا و سرمایه گذاری بخش خصوصی روز پنجشنبه در مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهوری به ثمر نشست.

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی 147 هزار متری در قشم افتتاح شد

مبلغ سرمایه گذاری این طرح 17 هزار میلیارد ریال است که در هشت طبقه با هدف افزایش سرانه فضای تجاری، اقامتی و تفریحی شهر قشم ساخته شده است.

زیرزمین این مجتمع، پارکینگی با ظرفیت ۸۰۰ خودرو، سه طبقه با یکهزار و 650 واحد تجاری و 2 هزار و 400 مترمربع فضای شهربازی و یک طبقه اختصاصی برای رستوران‌ها از مشخصات دیگر این طرح عمرانی است.

سه طبقه فضای هتلینگ در طبقه های پنج تا هفت این مجتمع  با ۲۱۰ واحد شامل سوئیت‌های یک، دو و سه خوابه بیش از 750 تخت به ظرفیت اقامتی جزیره قشم اضافه کرد.

همچنین محوطه هشت هزار متری رو به دریای این مجتمع ظرفیتی برای افزایش فضای رفاهی و تفریحی شهر قشم است. این پروژه در زمان ساخت 550 نیرو  و در زمان بهره برداری، سه هزار و 600 نیرو را صاحب شغل کرده است.

شایان ذکر است؛ 12 طرح شاخص اقتصادی، صنعتی، عمرانی و گردشگری در 2 بخش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی با مجموع اعتبار 20 میلیون دلاری و 31 هزار و 600 میلیارد ریالی در مراسمی در اولین پنج‌شنبه سال 1400 توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها در زمان ساخت برای یکهزار و 286 نفر و پس از بهره برداری برای چهار هزار و 122 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied