شمانیوز
شما نیوز

توسط رییس دولت تدبیر و امید و از طریق ویدئو کنفرانس:

طرح توسعه بندر تجاری بهمن به بهره‌برداری رسید

طرح توسعه بندر تجاری بهمن شهر قشم با سرمایه گذاری سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه توسط رییس جمهوری اسلامی از طریق ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه بندر تجاری بهمن به بهره‌برداری رسید

بندر بهمن در زمینه تسهیل مبادلات و خدمات به تاجرانی که از طریق حمل و نقل دریایی اقدام به صادرات و واردات کالا می کنند، کمک می‌کند.

براساس این گزارش، بخش نخست این طرح توسعه فضای آسفالت بندر بهمن به طول ۳۶۰ متر است که یک رمپ رو رو را نیز شامل می‌شود.

این امر به پهلوگیری همزمان شناورهای 5015 هزار و 10 هزار تنی کمک کرده و باعث تسهیل در نقل و انتقال کالاها در شناورها می شود.

همچنین با توسعه این بندر امکان پهلوگیری همزمان هفت لنج باری و افزایش ظرفیت پهلوگیری شناور‌ها از هفت به ۱۴ فروند فراهم شد.

بخش دوم طرح توسعه بندر تجاری بهمن، لایروبی یک میلیون مترمکعب فضای حوضچه بندرگاه است که این طرح در زمان اجرا برای 100 نیرو اشتغال ایجاد کرد.

شایان ذکر است؛ ۲۷ طرح  با اعتبار ۲۴۰ میلیون دلار و ۱۷ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلات، عمرانی و گردشگری طی مراسمی توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها در زمان ساخت برای یک هزار و 286 نفر و پس از بهره برداری برای چهار هزار و 122 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied