شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

اینورتر پنتاکس

امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپ ها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنعت استفاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پمپ پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی در صرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

اینورتر پنتاکس

 امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپ ها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنعت استفاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پمپ پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی در صرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

 

به جرات میتوان گفت یکی از بهترین برند های ایرانی برای تولید اینورتر تکفاز و سه فاز، اینورتر پنتاکس است که در سال های اخیر توانسته به خوبی محصولات با کیفیتی را تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید و به بازار عرضه نماید. اخیراً این شرکت با تکیه بر توانایی داخلی توانسته است اینورتر های تکفاز به تکفاز تولید کرده و به خوبی تست کند.

 

معرفی شرکت پنتاکس ایتالیا

یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا Pentax شرکت پنتاکس می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. دفتر مرکزی پنتاکس در منطقه صنعتی شهر Verna ایتالیا قرار دارد. هدف اصلی پنتاکس ارایه راه حل های با کیفیت برای نیازهای مختلف بازار می باشد. در طول سالهای گذشته، پنتاکس سهم بزرگی از بازار جهانی پمپ را تجربه کرده است.

 

 

ثصضصثضصث

 

مزایای استفاده از اینورتر

۱-راه اندازی نرم و توقف نرم الکتروموتورها.

۲- بهینه سازی در مصرف انرژی از طریق کاهش مصرف برق و بازگشت سرمایه بعد از مدتی کوتاه.

۳-ایجاد فشار ثابت در پمپ ها و کمپرسورها.

۴ -قابلیت کنترل سرعت و گشتاور موتور برای کاربردهای مختلف.

۵-کاهش تنش های الکتریکی موتور به دلیل راه اندازی و توقف نرم و در پی آن کاهش تنش های مکانیکی موتور که این خود منجر به کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری می شود.

۶ – افزایش راندمان خطوط تولید با کنترل دقیق سرعت و گشتاور خط.

7- افزایش طول عمر الکتروموتور و تجهیزات جانبی.

 امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت در اکثر کارخانجات صنعتی برای راه اندازی و کنترل الکتروموتورها از اینورتر استفاده می شود.

اینورتر تکفاز به تکفاز را میتوان تحولی بزرگ در صنعت اتوماسیون و برق صنعتی دانست. اکثر درایو های موجود در بازار ایران، تکفاز به سه فاز و اینورتر سه فاز به سه فاز هستند. اما با تکنولوژی جدید پنتاکس تولید اینورتر های تکفاز به تکفاز با استفاده از یک ابزار نرم افزاری میسر شده است. البته باید توجه داشت که اصل اینورتر همان تکفاز به سه فاز است منتها در ساختار نرم افزاری اینورتر تغییراتی ایجاد می شود که باعث خواهد شد به تجهیز تکفاز هم قابل نصب و راه اندازی باشد.

 

 

کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی الکتروموتور گیربکس صنعتی و پمپ خانگی و صنعتی در سال های اخیر شروع به مشاوره برای فروش اینورتر کرده است و جایگاه بسیار ویژه ای در این بخش دارد. شما با خرید از سایت کالا صنعتی میتوانید مشاوره رایگان و خدمات صدور پیشنهاد فوری مالی و فنی را داشته باشید. اینورتر پنتاکس در توان های مختلف موجود است.

 

 

ثقص

 

خصوصیات فنی اینورتر پنتاکس

عکس العمل عالی درایو همراه با دقت بالا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته.

ایجاد فرکانس ۵۰۰ هرتز در سیگنال خروجی اینورتر پنتاکس.

پشتیبانی از مد‌های کنترلی ولتاژ به فرکانس – فیدبک دار - و بدون فیدبک.

استفاده از کنترلر هوشمند PID و بهره‌برداری مناسب در اینورتر پنتاکس.

یکی از ویژگیهای اینورتر پنتاکس تهیه و تنظیم شکل موج خروجی و تثبیت آن در لحظاتی که سیگنال شبکه Un Balance است.

دفع اثرات ناشی از جریانهای هجومی و لحظه ای.

جلوگیری از آسیب های احتمالی از سمت الکتروموتور در لحظات برگشت انرژی.

ولوم تنظیم فرکانس و کنترل دور.

حفاظت صفر تا صد الکتروموتور توسط اینورتر پنتاکس در برابر اتفاقات ناشی از شبکه برق.

 

عغفغعفغ

 

کاربرد اینورترهای پنتاکس

از اینورتر پنتاکس برای کنترل دور الکتروموتور سه فاز استفاده می شود، به این ترتیب که ولتاژ و فرکانس ثابت (380V/50Hz) شبکه برق توسط اینورتر به ولتاژ و فرکانس متغیر تبدیل شده و به واسطه ی آن سرعت الکتروموتور کنترل می شود. با استفاده از اینورتر پنتاکس، سرعت الکتروموتور از صفر تا دور نامی و حتی بالاتر  تنظیم میگردد. از جمله سیستم هایی که در آنها اینورتر استفاده می شود عبارت اند از:

 

انواع پمپ ها و بوستر پمپ ها

فنها و بلوورها

کمپرسورها

میکسرها

ماشین الات بسته بندی، چاپ، صنایع غذایی، چوب، نساجی

ماشینهای تزریق پلاستیک و گیربکس اکسترودر

آسانسورها و پله برقی

انواع جرثقیلها

ماشینهای نورد فولاد

انواع آسیاب ها

بالابرهای صنعتی و ساختمانی

ماشینهای سیم و کابل

 

 

عهنهخعهخ

 

معرفی سایت کالا صنعتی

کالا صنعتی را میتوان یکی از بهترین سایت های خرید و فروش کالای صنعتی نظیر الکتروموتور، گیربکس صنعتی، انواع پمپ، کالای اتوماسیون و لوازم مرتبط صنعتی دانست. قیمت به روز کالاهای صنعتی و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از کالاهای اساسی صنعتی باعث شده تا کالا صنعتی به عنوان یک مرجع صنعتی شناخته شده باشد.

علاوه بر این کالا صنعتی تنها سایت ایرانی است که سعی بر آن دارد برای تمامی کالاها دیتاشیت یونیک داشته باشد و کاتالوگ های با کیفیت فارسی تنها بخشی از خدمات این شرکت به شمار می رود. پیشنهاد کالا صنعتی این است که حتماً از سایت بازدید نمایید و قیمت کالاها را با قیمت موجود در بازار سنتی مقایسه نمایید.

 

www.kalasanati.com

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied