شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بیمه کارآفرین به مناسبت نوروز 1400

به آفریننده بهار زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل افروزی نوروز، اندک اندک از راه می رسد و چه خوش است شمیم دلنوازش. نوروز طلیعه دگر شدن و دیگر بودن است و ایرانیان با آرزوی روزگاری روشن تر آن را به پیشواز می روند و به جشن می نشینند.

پیام مدیرعامل بیمه کارآفرین به مناسبت نوروز 1400

همکاران و همراهان عزیز،

سالی پر فراز و نشیب گذشت. در شرایط شیوع همگیری ویروس کرونا و تحریم های اقتصادی کشور همدلی و یکرنگی، ترنم غالب فکر و اندیشه ما شد و توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم. در سالی گذشت شرکت بیمه کارآفرین در راستای چشم انداز خود، برگ های زرینی همانند افتتاح و آغاز فروش آنلاین بیمه در باشگاه مشتریان، راه اندازی نرم افزار کارشناسی ویسمن، افتتاح مراکز تخصصی بیمه های زندگی در سراسر کشور و ... را به افتخارات خود اضافه نمود.در آستانه سالی تازه و روزگاری که تحولات روز افزون نوید بخش افق های روشن فرداست. بیمه کارآفرین گام های پیشرفت را با سرعت و قدرت می پیماید و به مردم قدرشناس کشور عزیزمان، خدمت رسانی می کند.

درپایان، آغاز سال جدید را مجدداً به کلیه همکاران عزیز، سهامداران، اعضای محترم هیأت مدیره و مشتریان وفادار شرکت بیمه کارآفرین تبریک عرض می کنم. افتخار دارم در سال جدید در کنار تمامی همکاران عزیز با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه، همراهان صدیق و امینی برای بیمه گذاران بیمه کارآفرین باشیم. امیدوارم با تلاش و حمایت جمعی تمامی همکاران و با استعانت از تجارب ارزنده گذشته، سهمی هر چند کوچک در آبادانی و اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

محمد حیدری

مدیرعامل بیمه کارآفرین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied