شمانیوز
شما نیوز

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تاکید کرد

برقراری امنیت پایدار، ضامن توسعه گردشگری قشم

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید برنقش بی بدیل امنیت در توسعه گردشگری جزیره قشم گفت: این کمیته ضمن بازدید از فرودگاه، اسکله ها، حمل و نقل دریایی، سواحل، پارک ها، محل های اسکان مسافران و مناطق مختلف گردشگری جزیره قشم، گزارش روزانه موارد حفاظتی و امنیتی این مناطق را به این ستاد جهت رفع و رجوع آنها و ایجاد امنیت پایدار در جزیره ارائه کرده است.

برقراری امنیت پایدار، ضامن توسعه گردشگری قشم

حسین رفیعی در تشریح این موارد افزود: فقط در طول چهار روز بین ششم تا 9 فروردین ماه جاری از 270مورد بازدیدهای روزانه این کمیته، 98 مورد یعنی چیزی حدود 36درصد کل بازدیدها به مقوله امنیت و حفاظت از مناطق مرتبط با گردشگری جزیره اختصاص داشته است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره جزییات بازدیدهای امنیتی و حفاظتی تصریح کرد: از این تعداد بازدیدها 33 مورد مربوط به امنیت مسافران، 30 مورد مربوط به حفاظت از محل اسکان مسافران، 24مورد شامل نظارت بر امنیت سواحل، پارک ها و مناطق گردشگری، پنج مورد مربوط به وضعیت حفاظت و امنیت حمل و نقل دریایی، چهار مورد درخصوص امنیت و نظم بخشیدن به صف خروجی خودروها از اسکله لافت و عوامل دریابانی و دو مورد نیز مربوط به امنیت و حفاظت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم بوده است.

 به گفته وی  در این بازدیدها نقاط ضعف و قوت فعالیت های امنیتی و حفاظتی دراین مناطق مشخص می شود که با انعکاس گزارش این موارد به ستاد اجرایی خدمات سفر، زمینه برای رفع مشکلات و موانع این نوع فعالیت ها فراهم می شود.

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از همکاری و تعامل نیروهای انتظامی، دریابانی، پلیس راهور، پلیس راه، پلیس فرودگاه و پاسگاه بسیج با کارشناسان این کمیته در هنگام انجام این بازدیدها تقدیر و تشکر کرد.

 ستاد اجرایی خدمات سفر قشم متشکل از کمیته های «خدمات شهری و روستایی،« پشتیبانی و امور اجرایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «اسکان و رفاه»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها»، «خدمات حمل و نقل» و« بهداشت و سلامت» برای مدیریت سفرها به قشم منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا توسط سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.

 

روابط عمومی  سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied