شمانیوز
شما نیوز

در پیام سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت 12فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، عنوان شد

تشکیل جمهوری اسلامی تجلی اراده ملی و پشتوانه دینی ملت ایران بود

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک این روز به ملت ایران و بویژه مردم شریف جزیره قشم از آن به عنوان تجلی اراده ملی و پشتوانه دینی ملت ایران نام برد.

تشکیل جمهوری اسلامی تجلی اراده ملی و پشتوانه دینی ملت ایران بود

کیهان عباسیان در این پیام تشکیل جمهوری اسلامی ایران را در سال 1358 با رای اکثریت قاطع مردم ایران، رویش جوانه‌های امید و رهایی ملت های دربند استبداد خواند .

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای در 12 فروردین سال 1358 و رای « آری » به تشکیل جمهوری اسلامی حکومتی مردمی مبتنی بر آموزه‌های مترقی دین مبین اسلام را تشکیل دادند.

بدون تردید این واقعه تاریخی، تجلی اراده ملی و پشتوانه دینی ملت ایران بود که به رویش جوانه‌های امید و رهایی ملت های دربند استبداد منجر شد.

نظام برآمده از این اراده ملی مردم ایران در طول این 42 سال در سایه رهبری معمار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با پیروزی بر فتنه‌ها و توطئه‌های مستمر دشمنان اسلام، زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت عظیم حضرت ولی‌عصر (عج) و برقرای عدل و داد خواهد بود.

امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر علم و اراده  دانشمندان و متخصصان کشور و بخصوص جوانان سرشار از دانش و بینش به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده است و توانسته نام ایران را در بسیاری از علوم مهم جهانی در زمره کشورهای پیشرو دنیا قرار دهد.

اینجانب با گرامیداشت فرا رسیدن  ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف جزیره قشم که در خلق این حماسه تاریخی نقش داشتند، تبریک گفته و از درگاه  خداوند متعال پیروزی و سربلندی هرچه بیشتر برای ایران عزیز با هدف رسیدن به موفقیت ها و قله های بالاتر در سال « تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها »  مسئلت دارد. ان شاالله.

کیهان عباسیان

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied