شمانیوز
شما نیوز

دکتربهزاد شیری:

توسعه اقتصاد دیجیتال اولویت پست بانک ایران در سال 1400 است

دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم دیدار نوروزی که با حضور آنلاین مدیران شعب استانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: در سال 1400 توسعه اقتصاد دیجیتال و بانکداری الکترونیکی در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت برنامه ها است.

توسعه اقتصاد دیجیتال اولویت پست بانک ایران در سال 1400 است

دکترشیری ضمن تبریک سال جدید به کارکنان، کارگزاران، بازنشستگان، ذینفعان و سهامداران بانک اظهار داشت: سال گذشته سالی بود که ما توانستیم تمام شاخص های هدفگذاری شده را محقق کنیم و حتی در برخی شاخص ها نیز با عملکرد مناسبتری از اهداف پیش بینی شده حرکت نمودیم.

شیری تصریح کرد: در سال 1400که از طرف مقام معظم رهبری به سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نام گذاری شده، با تلاش همکاران ساعی و کارآمد در پرتو زیرساخت هایی که طی دو سال گذشته انجام شده است، پست بانک ایران با نگاه بلندمدت در راستای پشتیبانی و رفع موانع تولید گام برداشت و اثربخشی بیشتری در حمایت از بخش روستایی کشور و تامین مالی بنگاه های اقتصادی مولدبخش فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد داشت.

وی افزود: سال 1399 تنها سالی است از نظر منابع و مصارف به رشد 3رقمی دست یافتیم و به یک موفقیت بی نظیر در صنعت بانکداری در تاریخ پست بانک ایران رسیدیم. همچنین تعداد تسهیلات بانک در راستای اهداف بانکداری خرد رشد قابل توجهی داشته است و ترکیب دارایی ها و بدهی ها نیز به گونه ای تغییر کرده که کیفیت دارایی ها و بدهی ها بهبود یافته است.

شیری درخصوص توسعه بانکداری الکترونیکی در مناطق کم برخودار و کمتر توسعه یافته افزود: سهم سامانه های فروش این بانک از صنعت بانکی حدود 8/1 درصد می باشد که بیش از 50درصد آن سودده بوده است. همچنین سهم پست بانک ایران از بازار دستگاه های خودپرداز حدود 5درصد بوده که تراکنش های آن با رشد 46درصدی همراه بوده است که این مهم باید تدوام یابد.

مدیرعامل بانک تصریح کرد: در سال 1400 انتظار می رود با اجرای برنامه های بانکداری الکترونیکی، در جایگاه بهتری قرار بگیریم و با تلاش مضاعف به چشم اندازهای این بانک دست یابیم.

شیری در ادامه گفت: تمام واحدهای ستادی و عملیاتی در سال 1399 تلاش های مضاعفی داشتند و فضا را برای تحقق اهداف مورد نظر فراهم کردند که بی تردید این همدلی و تلاش در سال جدید نیز استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل افزود: سال 1399 سال باجه ها در پست بانک ایران نامگذاری شده بود که ریل گذاری های مناسب در این راستا انجام شده و فضا برای توسعه بانکداری خرد و فراگیر مالی فراهم شده و باید تداوم داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: لازم می دانم از زحمات و خدمات شایسته یکایک همکاران صدیق و همراه در سال گذشته که در تمامی شاخص های بانکی عملکرد مطلوبی را رقم زدند، مراتب تقدیر و تشکر خود را داشته باشم و انتظار می رود در سال 1400 که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری شده با اهتمام و جدیت تمام توفیق ایفای نقش هر چه بیشتر در توسعه و رونق تولید را داشته باشیم.

همچنین هر یک از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران امور نیز که در جلسه ویدئو کنفرانسی حضور داشتند، ضمن تبریک و آرزوی سالی پر از برکت و موفقیت برای خانواده پست بانک ایران، نکاتی درخصوص ارتقاء شاخص بانکی و تحقق اهداف بانک را بیان نمودند و هر یک از مدیران شعب استانها نیز به صورت مجازی پیام تبریک خود را اعلام داشتند.

 

روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied